A lăsat mașina la service și a văzut că mecanicii au mers cu ea cu 190 de km/h. „Am fost nevoiți să-i dăm în gură”
Având aplicația Bluelink, posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid, fabricat în anul 2021, a putut vedea ce au făcut mecanicii de la reprezentanța din Timișoara, după ce a lăsat mașina pentru mici reparații.
Un șofer a avut parte de o expriență neplăcută la service-ul reprezentanței Hyundai din Timișoara. Posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid, fabricat în anul 2021, și-a dus mașina la specialiști pentru că a apărut o avertizare pe bord.
Nu mică i-a fost mirarea când a descoperit, prin intermediul unei aplicații, că mecanicii au condus mașina cu 190 de kilometri pe oră, pe drumul dintre Timișoara și Șag.
„Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent. Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric. Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum”, a povestit Adrian Bihoi pentru Ziuadevest.ro.
A predat mașina în service la ora 12.15, urmând să o recupereze în jurul orei 17.00, cerând să fie informat din timp în cazul în care intervin alte situații neprevăzute și nu poate ridica mașina în aceeași zi. Pentru că nu a mai reușit să vorbească cu mecanicii, mașina a rămas în service până a doua zi.
„Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute. Involuntar verific și categoria My trips unde observ că au fost făcute trei deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 kilometri pe oră”, a mai spus șoferul.
„Am fost nevoiți să-i dăm în gură”
A doua zi s-a dus să recupereze mașina și să ceară explicații de la superiorii mecanicului.
„Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina? Am primit răspunsul: «Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp». Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a continuat Adrian Bihoi.
Mașina a intrat în service cu 25.048 kilometri, iar la ieșire a preluat-o cu 25.069 km. 21 kilometri parcurși fără să fie înștiințat în prealabil și fără ca mecanicii să aibă talonul mașinii asupra lor. De asemenea, mecanicii au omis să menționeze acești kilometri pe biletul de ridicare al mașinii din service.
Contactat de Ziuadevest pentru a explica cum a fost posibil ca un angajat să „zboare” cu mașina clientului, încălcând chiar și codul rutier, Sorin Sala, șef atelier Hyundai și Mitsubishi, a spus doar că vor avea o „discuție internă”, pentru a descoperi ce s-a întâmplat, iar apoi îl vor contacta și pe client.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: