ANALIZE

Av. Elena Radu: Piatra de temelie a monitorizării în masă și controlului populației prin intermediul portofelului digital

Pașaportul digital (identitatea digitală) vs. certificatul verde (digital C-19 – piatra de temelie a monitorizării în masă și controlului populației prin intermediul portofelului digital – de monitorizare a cotei de CO2 impusă = amprenta de carbon)

Va mai scriu odată, după care cred ca mă opresc pe tema asta pentru că oricum vă doare-n bască. Dar, zisei ca e decembrie, poate băgați ceva la cap.

Dacă tot au apărură, pe ici pe colo, legi, puneri in aplicare, poate începeți sa vedeți realitatea, dincolo de ”conspirațiile” care vi s-au băgat în cap printr-o manipulare constanta, de vă e mai simplu sa ziceți ”conspirație!”, decât să analizați realitatea ”mediului înconjurător” (adică aia din jurul vostru, nu mediul ăla cu criza climatică).

Pandemia C-19: Apocalipsa! Moare lumea!
S-a introdus certificatul verde (digital C-19) printr-un regulament UE. Pretextul indicat in nota de fundamentare: facilitarea ridicării restricțiilor pentru facilitarea libertății de circulație între țările UE.

Unde erau aspectele medicale? Mai nicăieri.
Mulți v-ați conformat (injectându-vă, că ăla era scopul imediat al lui, să vă duceți singuri să vă supuneți ca să fiți „salvați”), găsindu-vă scuza că voiați să plecați din țară și nu puteați. Aberații! Din țară am plecat și eu, fără sa mă injectez. Mi-am asumat carantina, am si atacat-o, am mai si câștigat. Nu mi-am căutat scuze, mi-am urmat principiile. Mulți dintre voi nu. Ați înghițit bucuroși gogoșile care vi se vindeau. Ba, unii dintre voi vă și băteați să fiți primii pe lista la injectare.

Cronologic:

– dec 2020 – ian 2021: apar injecțiile;

– 27 martie 2021: Comisia Europeană propune Regulamentul privind certificatul verde (schimbată denumirea ulterior în digital C-19, că nu era nimic verde la el, cu toate că denumirea aia inițială trebuia să vă dea de gândit, dar nu v-a interesat);

– 01 iulie 2021: intră în vigoare Regulamentul UE – certificat digital C-19;

– statele pot să folosească un astfel de certificat si pe teritoriul național, dacă îl au prevăzut în dreptul intern (ce treabă avea UE cu asta, dacă nu era în competențele ei să legifereze nimic la nivel național?).

Așa că s-a creat ”pălăria” care să ofere statelor UE argumentele că trebuie, că dacă a făcut și UE asta, totul este perfect ”legal” și ”constituțional”.

După 01 iulie 2023, statele UE încep să vrea să introducă obligativitatea lui pe teritoriul național al fiecărui stat. Însă, populația având 6 luni la dispoziție ca sa vadă ce e cu injecțiile, începe sa se opună. În unele state se introduce obligativitatea, în altele se introduce numai la unele categorii profesionale, în altele nu se introduce in lege (ca de ex in Romania. S-a aplicat prin HG-uri, dar nu s-a introdus pentru totdeauna în lege). Se creează infrastructura pentru certificatul C-19 (platforme, rețele, baze de date etc).

Pe scurt, ce zicea Regulamentul UE cu certificatul digital C-19:
– se folosește la nivel transfrontalier (la granița între state), că UE nu avea competențe să legifereze la nivel național.
– nu e o precondiție ca să iți exerciți dreptul la libera circulație (adică nu era obligatoriu) puteai și fără el – ati văzut cât de neobligatoriu a fost;
– statele pot să introducă un astfel de certificat și la nivel național, dacă au un astfel de certificat prevăzut în dreptul intern.

Cei care credeți că injecțiile și certificatul ăsta au fost un scop în sine, că voiau să vă omoare, eu cred că vă înșelați amarnic.

Nu au fost scopuri în sine, au fost simple instrumente: PIATRA DE TEMELIE PENTRU IDENTITATEA DIGITALĂ (PORTOFELUL DIGITAL) – alt instrument, astfel încât să vă obișnuiască cu astfel de instrumente.

Că puțin le-a păsat de sănătatea voastră și că au dat drumul pe piață la o injecție creată în 2 -3 luni, netestată, care habar nu aveau ce e cu ea și ce face? Aia este altceva.
Lucrurile erau demult stabilite. Dacă vă pasionează, intrați aici: https://cepi.net/ și luați-o din link în link cu răbdare. Vedeți când s-a creat (2017), de cine, de ce, pentru ce, cine i-a „finanțat” (cum a sărit Comisia Europeana si statele membre ca sa ii finanțeze sa facă injecții pentru pandemii). Dacă veți face săpături, veți găsi că prin bordul fondatorilor era și fosta șefă a MI5 (însă detalii … neimportante).
Mai pe scurt așa … chestia asta numită CEPI s-a înființat ca să facă injecții că vin pandemiile. Ceva de genul: la restaurant fierbi carnea, o bagi in frigider. Vine clientul. Ce doriți? Carne pe varză. Iei carnea, o încălzești puțin, calești varza, pui niște mirodenii si gata, servita!
Cam asta vi s-a vândut: niște carne pe varză, nu un medicament care presupunea multe analize, teste si cercetări, în decursul a mulți ani, nu preparat la minut în 2-3 luni.
Însă, voi ați pus botul, ăialalți și-au atins ținta. Credulii în autorități s-au conformat repede, s-au dus cu brandul la injectat și erau ”elite”, geniile societății, grijulii vieții, ”privilegiații”, numai ei meritau orice, ba mai și susțineau că ceilalți nu merită să trăiască.
Și uite așa: unii au obținut super profituri, țările au fost supraîndatorate, economiile s-au distrus, omenirea s-a degradat (distanțată social fiind) și cel mai important: multora a început să le fie teamă pentru propria viață și s-au conformat ”propovăduirilor” care îi salvau de apocalipsă.

Dacă vă uitați în urmă, a fost prosteală pe față, manipulare în draci și suportăm toți consecințele (injectați sau nu).

Următoarea etapă:

2021 – unii dintre fondatorii ăia ai CEPI, creează o nouă chestie: Breakthrough Energy (https://breakthroughenergy.org/), dar nu așa … singurei. Cooptează ca finanțatori coloși mondiali, din diverse domenii (https://breakthroughenergy.org/our-work/breakthrough-energy-ventures/bev-board-and-investors/): Amazon, Alibaba Group, Linkedin etc etc.
De ce au creat-o? Să elimine CO2-ul din atmosferă, poluare zero în 2050. Pretextul: criza climatică, deh.

02 iunie 2021 – UE sare repede cu finanțarea: 100 milioane euro (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_21_2746). Ulterior, finanțează la greu, face parteneriate (căutați pe internet ca găsiți destule).

03 iunie 2021 – Comisia Europeană propune Regulamentul UE privind identitatea digitală (https://ipex.eu/…/file/082d29087b5998dd017b6371b2b445b2)
Pretextul pentru propunerea acestui regulament? Să faciliteze accesul cetățenilor la bunurile și serviciile de pe piața digitală.

Ce scrie in el? La fel ca și în regulamentul cu certificatul C-19: că se folosește la nivel transfrontalier (la granița între state), că nu e obligatoriu (am văzut cat de neobligatoriu a fost si ăla pentru C-19), că statele pot să introducă un astfel de certificat și la nivel național, dacă au un astfel de certificat prevăzut în dreptul intern.

Practic, strategia brevetată cu certificatul C-19. Numai că de data asta fac ”mici” ajustări, își remediază propriile erori.

Dacă inițial au luat-o de sus în jos, de la UE la statele membre, acum au practicat invers.

Întâi au introdus norme în legislația națională a statelor membre.
Cum?
Au spart totul în sute de bucățele și au băgat ba un articol, ba un alineat într-o lege națională, ba au dat o lege națională într-un domeniu.
Pentru a putea să creeze infrastructura la nivel național, folosindu-se de infracțiunile care creează un mare impact emoțional populației (terorismul, abuzul sexual împotriva copiilor etc), au dat regulamente la nivel european cu titlu pompos (norme pentru combaterea acestor infracțiuni), însă invocau ca temei legal art. 114 TFUE (care nu permite UE sa legifereze direct nimic), motivând că sunt legislațiile în statele membre prea divergente și le dau pentru ajutarea furnizorilor de bunuri si servicii pe piața digitală, ca să fie aceeași legislație peste tot în UE. Și uite așa au legiferat orice, în orice domeniu, cu încălcarea domeniilor și limitelor în care UE are competenta sa legifereze (că pe piața digitală sunt furnizori de bunuri si servicii în orice domeniu, extinzând astfel la orice competențele de legiferare ale UE, contrar tratatelor). La nivel național, folosindu-se de regulamentele respective, că e musai, s-au apucat să creeze infrastructura pentru punerea în aplicare a identității digitale – portofelului digital (rețele, calculatoare, baze de date etc).

STS și Ministerul Digitalizării: sunteți executanți fideli și ați creat infrastructura! La fel, SRI și SIE care ați stat și ați dormit în papuci, ba ați mai și ajutat, bucurându-vă că primiți atribuții noi în civilie și sunteți șefi pe plantație! Ba v-ați și dus toți să redactați proiecte de lege, să vă băgați și voi acolo bucățica voastră, ahtiați după putere, pe de o parte, și din servilism pentru stăpâni, pe de altă parte!

Revenind, Regulamentul UE cu identitatea digitală aparent nu are treabă cu amprenta de carbon, ci cu piața digitală. Dar, nici certificatul C-19 nu avea treabă cu injecția, ci cu libertatea de circulație. (Asta ca să înțelegi prin comparație cum sunteți prostiți).

Noua apocalipsa: criza climatică. Moare planeta, murim toți! Nu ne mai suportă!

Acum să vă explic cum este cu instrumentul (portofelul digital) si scopul final (monitorizarea amprentei de carbon și controlul populației).

Pe scurt, portofelul digital va fi un singur instrument cu dublă utilizare:

– identificarea (adică va tine loc de: carte de identitate, pașaport, permis de conducere, certificat de naștere, certificat de căsătorie etc) care va avea ca și ”credențele” orice informație pe care o deține statul despre voi (de la ce studii ai terminat, ce calificări aveți, până la datele medicale). Nu vei avea alternativă. Dacă acum pierzi cartea de identitate, arăți pașaportul, permisul de conducere etc ca să demonstrezi că tu ești ăla, când va fi numai portofelul digital nu vei mai avea alternativă. ”Block/delete” în baza unică de date și tu nu vei mai exista.

– autentificare (adică numai cu el te vei conecta la internet, la contul bancar, vei semna contracte de vânzare, contract de cumpărare, ba chiar si contractele de utilități, inclusiv alea pentru apa potabilă – cititi in regulamentul UE, daca nu mă credeți, vei intra în clădirea școlii, în clădirea unde ai job-ul sau te vei conecta de acasă la ”cont” ca să lucrezi, vei face dovada ca tu ești proprietarul unui bun, vei cumpăra bilet de avion, te vei autentifica ca să urci in avion, etc).

Deci, portofelul digital va fi un instrument unic care va însemna tot ce reprezinți tu, tot ce ai tu, tot ce poți face tu (de la a munci pana la orice activitate sau acces la vreun bun sau serviciu).

Pe de o parte, fiecare acțiune a ta va fi monitorizata și se va ști tot timpul ce ai mâncat, ce ai băut, cat te-ai plimbat, cat ai muncit, cat ai câștigat, câți bani ai in cont, câte impozite datorezi, câte impozite ai plătit etc.

Pe de altă, parte, dacă din varii motive acel portofel digital nu va ”funcționa”, va face bip, tu vei dispărea din societate, nu vei mai putea sa faci nicio activitate, nu vei mai avea niciun bun (pentru că nu vei putea să te identifici și să te autentifici). Și cel mai important: vei muri de foame. Poți sa ai 100.000 lei in cont, ca nu vei putea să își cumperi o pâine pentru că nu va funcționa portofelul digital ca să ai acces la banii din cont să poți să plătești cu ei pâinea aia.

În ceea ce privește portofelul digital, în legislația României este introdus totul. Toate proiectele alea de lege de care vă ziceam eu: pericol, pericol, opuneți-vă! și nu v-a păsat, erau piese din puzzle-ul ăsta ”portofel digital”. Mi-am răcit gura de pomană. Oricum nu ați înțeles nimic. Însă, aia a fost și șmecheria: să spargă totul în sute de legi ca să nu vedeți pericolul, iar dacă vă trage vreunul de mânecă să ziceți că bate câmpii.

Legile sunt în vigoare, dar nu se aplică azi. Însă, fiind implementată legislația la nivel național și creată infrastructura (de ex, e-factura aia credeți ca e degeaba? Nu, e tot o piesa din puzzle), în februarie 2024, UE va veni cu ”pălăria”: va adopta Parlamentul European Regulamentul UE privind identitatea digitală europeană (portofelul digital). Să vedeți după aceea cum încep să se activeze legile deja în vigoare și cum se aplică peste noapte.

Timp de reacție nu veți mai avea, adică posibilitatea să vă opuneți pentru că legile deja există (le-au adoptat îniante de intrarea în vigoare a regulamentului UE, spre deosebire de ”strategia” de la C-19). Nu v-ați opus când s-au adoptat, aia e, suportați consecințele!

Anul 2024 va fi începutul ”acomodării”. În anul 2026 va se va finaliza, iar după aia veți vedea ce înseamnă cu adevărat.

Forma ”materială” a portofelului digital va fi cartea de identitate electronică.

Dacă nu credeți că începutul sfârșitului este aproape, citiți ”jaloanele” PNRR (v-am scris aici: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid05V5yTSBwgcbK7kiMYJNuERDxQtZFwCmS6x89xJgMgwCJetgnoGALYQuFGLKedV9pl&id=1484031871).

In PNRR- ținte: 4.500.000 cărți de identitate digitală până la 31 decembrie 2024 + 8.500.000 cărți de identitate digitală până la 30 iunie 2026. Total: 13.000.000 cărți de identitate digitală, până la 30 iunie 2026. Câți cetățeni o avea România atunci cu vârsta peste 14 ani ca să aibă carte de identitate?

Iar dacă vor fi mai mulți de atât și nu vor să își facă carte de identitate digitală, nu e bai, că alea fizice au valabilitate până la 03 august 2030. Nu se mai eliberează nicio carte de identitate cu termen dincolo de 03 august 2030 (iar data aia este prevăzută tot într-un regulament al UE, dacă nu știați).

V-am povestit despre instrument.
Acum să vă povestesc despre scopul în sine: monitorizarea amprentei de carbon, adică tot CO2-ul pe care îl ”generați” voi prin orice acțiune și activitate pe care o întreprindeți, precum și orice consumați (de la mâncare pană la îmbrăcăminte și mers cu mașina).

Ce e aia amprenta de carbon? Citiți aici, că ăștia văd că se si ofera sa va spună amprenta de carbon la orice, dar sa le dați toate datele despre voi (https://stratos.ro/amprenta-de-carbon/).

Utilizarea instrumentului portofelul digital? Să ne monitorizeze în permanență ca să contorizeze tot CO2-ul pe care îl generăm.

De ce?
Ca să ne controleze.

Cum?
Alocând o cotă de carbon unică fiecărui cetățean. Când și-o consumă, face bip portofelul digital.
Unii, în prostia lor, având bani, zic că nu le pasă, că vor plăti mai mult, că au de unde și vor face ce vor vrea. Eronat! Cota aia în final va fi unică pentru toți, cu foarte mici excepții (stăpânii la lume). Ăia de puneți umărul acum, că vă credeți voi mare sculă pe basculă prin prisma funcțiilor de le aveți acum și credeți că veți fi exceptați vă înșelați amarnic. Monitorizarea prin intermediul portofelului digital se va face de inteligența artificială. Și ce să vedeți? Portofel digital veți avea și voi. Posibil ca exceptați să fiți până prin 2030, până se implementează bine totul. Însă, după aia, pa-pa, tu-tu, că dacă nu ați înțeles sunteți niște simpli sclavi pe plantație de care se folosesc acum, promițându-vă și permițându-vă marea cu sarea, iar voi ca proștii puneți botul, că oricum nu sunteți în stare să gândiți, știți doar să executați.

Și-acum câteva exemple, că să vedeți că au început și cu legislația și cu implementarea amprentei de carbon, impunându-se chiar limite de pe acum. Bineînțeles, pe bucatele (tot un puzzle au făcut si din asta), ca să nu vă prindeți, dacă nu gândiți.

Zilele trecute erau știri că în 2050 vom avea limită de 6.500 km pe an cu mașina personală. Era vorba de „Strategia pe termen lung a României pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră – România Neutră în 2050” aprobata prin HG nr. 1215/2023 (http://www.mmediu.ro/…/Hot%C4%83r%C3%A2rea%20Guvernului…)

Luați in calcul ca vorbesc de 2050. Păi voi ați văzut cât de repede au ”evoluat” lucrurile în ultimii ani? Limita aia de 6.500 km va scădea cu repeziciune de la an la an, că doar vine apocalipsa, criza climei, moare planeta, nu ne mai suportă!

Zice lumea: n-au cum să monitorizeze, plătești mai mult și tot poți!

Serios?
Păi, dacă nu aveți habar ce legi dau și dacă aflați, oricum uitați repede…

Ia să vedeți voi cum vor monitoriza, au dat lege și e deja în vigoare.
E vorba de Legea nr. 226 din 14 iulie 2023 privind aplicarea unor tarife rutiere pe rețeaua de drumuri naționale din România (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/272230)

Ce au introdus prin legea asta?
Plata unei roviniete in funcție de numărul de kilometri parcurși.
Credeți că nu au cum să monitorizeze?
Vă înșelați!
Ia citiți voi în legea asta despre ” OBE – set complet de componente hardware și software, astfel cum este definit la art. 2 alin. (1) lit. k) din Ordonanța Guvernului nr. 8/2022 privind interoperabilitatea sistemelor de tarifare rutieră electronică și facilitarea schimbului transfrontalier de informații cu privire la neplata tarifelor rutiere, aprobată prin Legea nr. 203/2022, cu modificările ulterioare.”
Mai pe larg în OUG nr. 8/22 ianuarie 2022 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/258124):
Art 3
”Sistemele de tarifare rutieră electronică care vor fi date în exploatare în România după intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe, care necesită instalarea sau utilizarea OBE, vor utiliza, în scopul colectării tarifelor rutiere, una sau mai multe dintre următoarele tehnologii:
a) poziționarea prin satelit;
b) comunicații mobile;
c) tehnologie cu microunde cu frecvența de 5,8 GHz.”
”(3) OBE care utilizează tehnologia de poziționare prin satelit și este introdus pe piață după data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe trebuie să fie compatibil cu serviciile de poziționare furnizate de sistemele Galileo și Serviciul european geostaționar mixt de navigare.”
”( OBE care sunt adecvate pentru utilizare numai cu tehnologia cu microunde cu frecvența de 5,8 GHz, care urmează a fi utilizate în domenii SETRE care nu necesită tehnologii de poziționare prin satelit sau de comunicații mobile, pot fi puse la dispoziție, pentru autoturisme și vehicule cu masa totală maximă admisă mai mică sau egală cu 3,5 tone, numai până la data de 31 decembrie 2027.”

Ce zice Legea nr. 8/2022 despre OBE?
Articolul 12
”(1) Începând cu data de 1 ianuarie 2026 se introduce TollRo care se aplică pe domeniul SETRE România, pentru toate vehiculele înmatriculate care sunt folosite pe acesta, concepute și construite pentru transportul de marfă cu masă totală maximă autorizată (MTMA) mai mare de 3,5 tone, și care se colectează prin STRR. Vehiculele de transport mixt se asimilează, din punctul de vedere al TollRo, cu vehiculele de transport marfă.
(2) TollRo se stabilește în funcție de:
a) tariful unitar; și
b) DISTANȚA PARCURSĂ PE UN SECTOR DE DRUM din domeniul SETRE România exprimată în unități întregi de kilometri.
(3) TollRo se calculează prin înmulțirea tarifului unitar cu distanța parcursă.
(4) Categoriile și nivelul tarifului unitar se aprobă prin ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii.”
Articolul 17
”(1) Utilizatorii au obligația de achitare a TollRo, conform dispozițiilor prezentei legi, ale normelor metodologice de aplicare și ale ordinului ministrului transporturilor și infrastructurii prevăzut la art. 12 alin. (4).
(2) În scopul achitării corespunzătoare a TollRo, utilizatorii SETRo au următoarele obligații:
a) să declare în mod corect datele privind utilizatorul și vehiculul, transmise furnizorilor SETRo, și parametrii variabili declarați;
b) să asigure funcționarea OBE pe toată durata circulației vehiculului pe domeniul SETRE România;
c) să folosească OBE în conformitate cu instrucțiunile furnizorului SETRo;
d) să seteze în OBE clasa de emisii Euro 0 în situația în care clasa de emisii nu este specificată în certificatul de înmatriculare al vehiculului;
e) să înregistreze imediat în OBE informațiile privind modificarea MTMA intervenită înainte sau în timpul utilizării unui sector de drum din domeniul SETRE România, astfel încât acesta să corespundă stării reale a vehiculului;
f) să nu permită continuarea deplasării vehiculului pe domeniul SETRE România, în cazul defectării sau deteriorării OBE care afectează buna funcționare a acestuia în timpul deplasării, în situația furtului, pierderii sau distrugerii OBE să anunțe de îndată furnizorul SETRo, în vederea invalidării OBE, și să urmeze instrucțiunile acestuia;
g) să plătească TollRo aferent utilizării de către o persoană neautorizată a unui OBE furat sau pierdut și care nu a fost notificat furnizorului SETRo, conform lit. f);
h) să notifice de îndată furnizorul SETRo în vederea recalculării TollRo, în situația în care constată după încheierea călătoriei o eroare privind declararea în setările OBE.”

Văzurăți cum se poate?
Trebuie să aveți un dispozitiv pe mașină și trebuie să vă asigurați că este funcțional si că transmite ”semnalul” cu câți kilometri ati parcurs.

Binenteles ca acum nu vă pasă, că este prevazut pentru transportatorii de marfa. Însă, până în 2026, câte nu se pot modifica în legea asta: cu un articol aici, un alineat dincolo. Taman bine, până una-alta termină de implementat infrastructura pe transportatorii de marfă, după care generalizează la toata lumea.

Taman bine! Va fi gata si cu portofelul digital și cum el va conține tot ce știe statul despre tine și numărul de km parcurși cu mașina (ce mașina, ce consum, ce benzina ai pus si de unde, transformata in CO2 ”generat”) care vor fi tot in portofelul digital.

Altă știre zilele trecute: ”Up România introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzacțiile cu cardurile” (https://www.economica.net/up-romania-introduce-calculul…)
” Prin acest serviciu, românii pot vedea scorul de carbon pentru fiecare achiziție făcută și ce impact au asupra mediului, în aplicația Up Mobil Pay, unde sunt detaliate toate tranzacțiile făcute.”
”Pentru fiecare tranzactie, se calculeaza amprenta de carbon utilizând date precum intensitatea emisiilor și cifra de afaceri a companiilor implicate. Aceste informații sunt corelate cu codurile de categorie ale comercianților pentru a oferi o estimare a impactului asupra mediului.
Deținătorii de carduri pot vizualiza amprenta de carbon per tranzacție și per categorie, fiind încurajați să ia decizii de cheltuieli mai conștiente pentru a reduce impactul lor asupra mediului.”
(Normal, totul pentru binele nostru, salvarea planetei, criza climei).

Cine este Up Romania?
Emitent de tichete de masă și beneficii extrasalariale.
Câți cetățeni primesc tichete de masă și alte beneficii extrasalariale?
Cam toți salariații și cam toți pensionarii si asistații sociali (tichete pentru alimente, energie, energie termica, produse nou născut etc etc).
Stați liniștit că, dacă a început ăsta, vor continua și ceilalți emitenți de tichete de masă și restul.

Alte legi în vigoare?
Probabil că mai sunt destule. Nu am chef să mai caut. Că oricum vă povestesc degeaba despre ele.

V-am dat exemple ca să vedeți că nu este ”conspirație”, ci realitate.

Dacă vă interesează, cercetați singuri și opuneți-vă!

Dacă nu vă interesează, o sa vă spun prin 2026-2027 că eu v-am zis, dar v-a durut la bască. Așa cum v-am zis și în 2021 de certificatul C-19, v-am zis să le cereți europarlamentarilor să nu voteze regulamentul și pe majoritatea dintre voi v-a durut la bască.
(Vedeți că mari susținători ai certificatului C-19 sunt în vogă acum și vor să îi votați la anul, inclusiv la europarlamentare).

Puteți măcar să îi bateți la cap ca să nu voteze în Parlamentul European portofelul digital.

Eu mai mult de a vă informa, n-am ce să fac, că n-am eu cum să îi opresc pe ăștia singură.

Dar, măcar nu o să am nimic e conștiință, că știu că v-am zis ce constatasem.

(semnat: Elena Radu – o fraieră care își pierde timpul degeaba să vă informeze, că oricum sunt ”conspirații” în mintea voastră încrețită de n tactici de manipulare).

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Redacția

contact: [email protected]

Lasă un răspuns

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.