Camera Deputaţilor a aprobat spălarea pe creier a elevilor cu „Istoria Evreilor. Holocaustul”
Poate că titlul mai precis ar fi fost Camera Deputaților aprobă circumcizia cerebrală a elevilor cu “Istoria Evreilor. Holocaustul”. Bine că învățăm tot mai puțin despre istoria Românilor, dar ni se bagă pe gât istoria străinilor.
Inițiatorul este nimeni altul decât Silviu Vexler, Jidanul care continuă să combată românismul prin lege, așa cum l-a învățat mentorul său Aurel Vainer.
g4media:
Camera Deputaţilor a aprobat proiectul privind introducerea disciplinei şcolare „Istoria Evreilor. Holocaustul”
Plenul Camerei Deputaţilor a aprobat, miercuri, propunerea legislativă privind unele măsuri pentru studierea istoriei evreilor şi a Holocaustului, care prevede introducerea unei discipline şcolare cu acest obiect în planurile-cadru ale învăţământului liceal şi profesional, relatează Agerpres.
Unii dintre voi care sunteți elevi abia așteaptă să înceapă lecțiile obligatorii despre istoria Jidanilor, așadar am pregătit o bibliografie alternativă despre holocaust, să știți ce să răspundeți când vă ridică în picioare sau la test.
Cărți
Înșelătoria Secolului XX – O foarte puternică lectură despre holocaust, o carte scrisă după rigori științifice.
Autopsia Holocaustului – Unii o descriu ca fiind cea mai bună carte despre holocaust în sensul în care te învață cam tot ce ai nevoie să susții o teză sau o prezentare pe tema holocostului.
Minciuna lui Ulise – povestea unui Francez comunist capturat de Nemți, care a ieșit din lagărul de concentrare, a citit literatura scrisă de foștii lui coleg de lagăr, a fost înfuriat și consternat de minciunile pe care le-au scris, așadar a elaborat lucrarea Minciuna lui Ulise, în care explică prin ce a trecut, fără să exagereze.
Circumcizia – Complotul Tăcerii – Dacă vorbim despre istoria Jidanilor trebuie să vorbim și despre circumcizie, un subiect complex în sine, secundar față de holocaust în contextul lecțiilor la școală, dar util pe viitor pentru cine dorește să se specializeze pe chestiunea jidănească.
Situația Evreilor din România – singura carte trimisă la topit după 1989.
Studiind aceste cărți veți fi capabili să țineți voi ora în care să predați această nouă disciplină. Învățați și poate vor învăța și profesorii de la voi, dând peste cap un sistem antiromânesc din interior.
În cazul în care vor fi ore în care se difuzează filme, în loc să fie Lista lui Șindler, încercați s-o convingeți pe profesoară să difuseze unul din următoarele.
Filme documentare
Europa – Ultima Bătălie – se poate urmări pe BitChute folosind Opera Developer cu VPN.
Adolf Hitler – Cea mai mare poveste nespusă vreodată este documentarul care mi-a dat mie pastila roșie despre holocaust, l-am urmărit la scurt timp după ce am terminat liceul și am rămas impresionat. Se poate urmări aici.
Pentru cei cărora nu le place să citească, nici să se uite la documentare, dar sunt totuși sătui de propaganda holocaustică, mai este o metodă, vulgară, golănească. Pur și simplu luați manualul și unde scrie “holocaust”, scrieți cu pixul “holopula”, iar manualul va merge la următorul elev după ce terminați anul. Chiar și un lucru atât de mic este o formă de apărare împotriva otrăvirii culturale.
Propunerea legislativă modifică şi completează Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 şi Legea nr.174/2019 privind înfiinţarea Muzeului Naţional de Istorie a Evreilor şi al Holocaustului din România.
Intervenţiile legislative vizează introducerea disciplinei şcolare „Istoria Evreilor. Holocaustul” în planurile-cadru ale învăţământului liceal şi profesional, parte a trunchiului comun, respectiv instituirea şi acordarea Premiului Muzeului Naţional de Istorie a Evreilor şi al Holocaustului din România.
S-au înregistrat 270 de voturi „pentru”, opt împotrivă, 25 de abţineri, iar trei deputaţi nu au votat.
Întrebarea din capul fiecăruia dintre noi este: Ce-a votat AUR? Ne dezamăgesc ca și în cazul legii 134/2021? Este oare partidul înscris pe o direcție tot mai cușer?
Haideți să vedem rezultatele:
Din 27 deputați AUR, niciunul nu a susținut proiectul, 7 au votat împotrivă, 19 s-au abținut, iar unul nu a votat.
De la blatiștii PSD nu avem așteptări, 102 prezenți, 101 au votat pentru, o singură abținere. Cine nonconformistul din PSD? Ghiţă Daniel-Florin.
De la slugile din PNL avem și mai puține așteptări, din 73 prezenți, 72 au votat pentru, iar unul a votat împotrivă. Primul meu gând a fost că s-ar putea să fie Daniel Gheorghe, dar nu m-am așteptat nicicând să văd că Raluca Turcan a fost cea care a votat NU. O fi încurcat stânga cu dreapta? N-avea ochelarii? Băi, care ați radicalizat-o pe Raluca Turcan?
De la antiromânii din USR ne așteptăm la ce-i mai rău, însă din 52 prezenți, 46 au votat pentru, unul nu a votat, iar 5 s-au abținut.
UDMR sunt sclavi ca întotdeauna, votând în unanimitate pentru circumcizia cerebrală a elevilor.
Reprezentanții minorităților au fost 18, din care 17 au votat pentru, iar unul nu a votat (probabil nu a ajuns la telefon).
Cât despre cei 14 deputați neafiliați, n-a avut nimeni coaie să voteze împotrivă.
Cel puțin în acest caz, AUR a realizat faptul că gafele filosemite le diminuează electoratul, deranjând și vârfurile din interiorul formațiunii politice, care știu bine ce înseamnă chestiunea jidănească.
Silviu Vexler nu va fi mulțumit.
„Cultivarea memoriei, învăţarea toleranţei ca exerciţiu de sinceritate şi ca formă de asumare a propriei identităţi nu pot fi desăvârşite fără asumarea trecutului şi fără învăţarea cunoaşterii şi a recunoaşterii. (…) În paralel cu toate măsurile legislative şi instituţionale care au fost adoptate anul trecut, un cadru educaţional prin care tinerii să cunoască şi să înţeleagă ceea ce s-a întâmplat în trecut, ca parte a formării lor ca cetăţeni, are un rol cu totul special şi fundamental. Educaţia şi înţelegerea sunt cele mai bune arme pentru a cultiva democraţia şi libertatea, pentru a contracara intoleranţa şi extremismul”, a declarat iniţiatorul propunerii legislative, deputatul Silviu Vexler, care a evocat, în context, memoria dr. Aurel Vainer, preşedinte de onoare al FCER, care a murit recent.
Potrivit lui Vexler, introducerea noii discipline şcolare are ca scop dobândirea de cunoştinţe şi perspective noi despre istoria, cultura şi tradiţiile comunităţilor evreieşti din România, modul în care această minoritate naţională a contribuit la evoluţia şi modernizarea societăţii româneşti de-a lungul timpului, dar şi înţelegerea istoriei Holocaustului din România.
„În acelaşi timp, proiectul are şi o dimensiune morală suplimentară – instituirea şi acordarea Premiului Constantin Caragea, un gest simbolic cu o puternică încărcătură morală. Premiul reprezintă o formă de recunoaştere directă, de încurajare şi apreciere pentru acele persoane instituţii sau ONG-uri care desfăşoară cu merite speciale o activitate esenţială pentru întreaga societate din ţara noastră. În acest mod, astăzi onorăm şi memoria celui care a fost Constantin Caragea, diplomat român din perioada Holocaustului, recunoscut ca drept între popoare. Datorită acţiunilor sale, zeci de mii de evrei au fost salvaţi în cele mai negre clipe ale istoriei”, a arătat deputatul.
Camera Deputaţilor este prima Cameră sesizată în cazul acestui proiect de lege, care urmează să fie supus aprobării de Senat.
Sursa: Incorect Politic
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: