Casa Corpului Didactic Buzău și Engie își obligă angajații să meargă la cursuri pentru HOMOSEXUALI. Ce alte companii mai fac propagandă LGBT
”Pot avea menstruație bărbații?”: „A avea o menstruație nu este un lucru feminin, iar oamenii de toate genurile au menstruație, inclusiv persoanele non-binare și chiar o mulțime de bărbați”, aflăm la o simplă căutare pe Google.
Recent, Asociația PRO VITA a semnalat că marca de detergent de rufe Ariel a lansat o campanie centrată pe egalitate și incluziune, intitulată „despre parentingul fără stereotipuri”:
”Ariel detergentul și Programul Tzitzi-Poc vor să ne învețe să devenim părinți mai buni. Primul lucru pe care trebuie să îl facem este să renunțăm la stereotipurile de gen. Ceea ce n-ar trebui să fie complicat, azi, când bărbații au menstruație și nasc”.
Potrivit Libertatea, Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea.
Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți, și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen – băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.
„Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.
„Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen”, a completat Mirona Păun – Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel – P&G în această campanie.
Pe pagina trustului multinațional Proctor&Gamble, a cărui marcă este Ariel, apare o secțiune dedicată „Egalității de gen”, intitulată ”WeSeeEqual”.
„Ne străduim să construim o lume mai bună pentru noi toți, atât în cadrul P&G, cât și la nivel extern. O lume unde să nu existe prejudecăți legate de gen, în care toți indivizii să aibă fie reprezentați și auziți în mod egal. O lume în care fiecare îl vede pe celălalt ca pe un egal al său. Atunci când procedăm astfel, economiile cresc, comunitățile sunt mai sănătoase, afacerile pot prospera, iar lumea devine un loc mai bun pentru toți.”
„La P&G, creăm un mediu bazat pe incluziune și egalitate de gen și pledăm, în același timp, pentru egalitatea de gen și egalitatea intersectorială la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare dintre noi să-și poată aduce contribuția prin potențialul nostru maxim. În fiecare dintre aceste domenii, colaborăm cu organizații extrem de dedicate, care au același angajament și cu care ne combinăm resursele, talentele și abilitățile pentru a avea un impact mai mare”, se arată în comunicatul P&G.
Un cititor a semnalat că propaganda egalității de gen a ajuns și la compania de utilități Engie, care, în 2022, ar fi trimis o comunicare cu circuit intern despre un training obligatoriu, intitulat ”Diversitate, incluziune și egalitate de gen”.
Iată câteva dintre cele mai renumite companii și instituții din România care au semnat Carta diversității, prin care se angajează să susțină ideologia de gen:
Inspectoratul Școlar Municipiul București
Primăria Sector 4
Universitatea București
Casa Corpului Didactic Buzău
Ministerul Muncii
Prefectura Giurgiu
BCR
Ikea
Rompetrol
Coca-Cola
BRD
PHILIPS
Leroy Merlin
Hervis Sport
Mega Image
Mc Donalds
MOL
Brico Depot
Intersport
Ursus
Electrica
Consiliul Local Sector 6
OTP Bank
Raiffeisen Bank
Metro
Enel
Nestle
Carrefour
Ambasada Marii Britanii, București
Ambasada Suediei, București
Consiliul Britanic
AVON
Loreal
Ministerul Comunicațiilor
UP România
Caroli Foods
Porsche
Lista completă aici.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: