Cât de globalist ești?
N-o să scriu mult. O fac pentru a te ajuta să te auto-evaluezi. Chestiunea e simplă: teoretic mulți suntem anti-globaliști. Dar oare, în realitate, nu cumva suntem niște globaliști mascați? Evaluarea pe care v-o propun e simplă și ține cont de esența societății globalizate. Ceea ce vreau să spun este că nu e suficient să te declari anti-globalist. Trebuie să fii antiglobalist, iar asta este, așa cum vei vedea, extrem de greu.
Care-i esența globalismului? Într-adevăr, este un sistem de putere, dar pentru a avea puterea de partea ta trebuie să ai un altceva. Prin ce anume sunt oamenii conduși de-o istorie încoace? Da, ați ghicit, prin intermediul puterii economice. Fenomenul e simplu: stăpânul are acces la resurse – fie că vorbim de bani, mâncare sau altceva – pe care le distribuie după cum dorește. Intrarea în sfera nefastă a unui sistem de putere se face cel mai facil prin intermediul economiei. Atâta timp cât o masă de oameni este cotropită economic, aceasta rămâne în sfera de putere a ocupantului fără a se mai putea opune. Este micul-mare secret care face ca ideologia impusă de stăpânii lumii să înregistreze victorii în lanț indiferent de voința oamenilor.
Știind asta putem înțelege că, prin comportamentul nostru economic, nu facem altceva decât să sporim puterea globalismului, indiferent de injuriile pe care le proferăm la adresa sa. V-ați făcut un mic inventar al obiectelor pe care le aveți în casă și al produselor utilizate zi de zi? Hai să vedem: ai periuță de dinți de la o firmă cunoscută? Folosești un săpun cumpărat de la supermarket și produs de altă firmă multinațională? Șamponul tău, cosmeticele, detergenții sunt la fel, achiziționate în urma impulsurilor publicitare de la TV? Consumi servicii de streaming globale(Netflix, Disney+, Amazon Prime, AppleTV etc.)? Hainele tale sunt cumpărate de la marile firme distribuitoare de haine? Te încalți cu pantofi produși de marii producători? Mănânci din supermarketuri? Mobila ta e cumpărată de la lanțurile vestite de magazine de profil?
Sunt câteva elemente care te pot ajuta să-ți analizezi comportamentul de consum. Aici vei afla esența globalismului tău. Degeaba ai opinii contrare globalismului în condițiile în care comportamentul tău de consum este unul perfect aliniat doctrinei. Pe cine crezi că deranjează opiniile tale în condițiile în care te miști disciplinat în front? E un element la care trebuie să te gândești bine de tot!
OK, la acest moment mulți vor exclama: „Într-adevăr, așa e, dar nu ai ce să faci! Trebuie să mănânci, să te îmbraci, să te speli s.a.m.d.”. Într-un fel au dreptate însă ceea ce nu înțeleg este că aici este linia întâi a frontului anti-globalist. Cum poți lupta împotriva acestei tendințe care te înlănțuie zi de zi? Prin reducerea continuă a dependenței de fluxurile lor de distribuție, prin schimbarea comportamentului de consum și prin sabotarea așteptărilor pe care globaliștii le au de la tine. Iată câteva idei:
- lungește traseul banilor prin utilizarea preponderentă a cash-ului;
- solicită cash când vinzi ceva;
- nu mai economisi în bani, ci în bunuri tangibile care, eventual, îți pot întoarce alți bani;
- nu cumpăra mobilier din magazin, ci de la producătorii independenți. Mobila va fi mai bună calitativ și se va potrivi mai bine în spațiul pe care-l ai;
- înlocuiește produsele cosmetice și detergenții cu echivalente produse de firme independente. Reține că detergenții sunt cea mai supraevaluată marfă. Dacă vei căuta producători independenți vei vedea că vei obține produse la fel de bune, dar la un preț mult mai mic;
- nu mai prelua „schemele de gândire” induse. Revizuiește-ți obiceiurile zilnice și vezi dacă nu cumva sunt induse de propagandă. De exemplu, știai că binefacerile consumului de suc de portocale nu există, ci ele au fost creația lui Albert Laskel de la agenția de publicitate Lord&Thomas în 1907? De-atunci lumea crede că sucul de portocale e benefic, în condițiile în care lucrurile stau absolut invers! Ștai că „stilul casual” este o bagatelă publicitară a Levi Strauss & Co. menită a lărgi aria de utilizare a blugilor? Revizuiește-ți fiecare comportament indus de societate și vei constata că marea majoritate sunt obiceiuri toxice care alimentează ideologia globalistă;
- caută să cumperi produse fiabile, nu pe cele având tehnologii noi înglobate în ele. Nu te transforma în oaie prin activarea serviciilor cloud sau smart;
- sănătatea e o prioritate, dar nu trebuie să devină o demență. În primul rând, înțelege că sănătatea este starea naturală a omului, iar boala e o excepție. Întreaga propagandă farmaceutică îți induce ideea că sănătatea nu poate fi susținută decât cu pastile. Apoi, înțelege că toți oamenii mor și că moartea survine, de obicei, în urma deteriorării stării de sănătate. Nimeni nu scapă de asta. Așadar, bolile pe care le avem fac parte din ciclul nostru de viață. Obișnuiți-vă deoarece asta e realitatea. Desigur, puteți deveni și demenți precum Brian Johnson, cel care cheltuiește 2 milioane de dolari pe an pentru „reîntinerire”, proces în care ia peste 100 de suplimente alimentare zilnic și are o dietă strictă. E o demență care nu-l va scăpa de moarte!
- îmbracă-te de la mici firme producătoare și regăsește arta de a avea un croitor. Poate că la prima vedere hainele vor fi ceva mai scumpe, dar sunt unice și, în plus, mult mai trainice. Nu vorbesc de faptul că haina arată ca o haină, nu ca o cârpă din gunoi. La fel trebuie procedat și cu încălțămintea. Sunt o groază de mici producători care fac pantofi buni;
- Mâncarea? Aici e o adevărată bătălie care trebuie câștigată. E greu să faci rost de mâncare, dar pornește de la ideea că supermarketurile nu există. Ce-ai face dacă s-ar întâmpla asta? Soluții sunt. De asemenea, chiar dacă mergi în supermarket, caută să achiziționezi produse de bază: nu semipreparate, nu „gata făcute”, nu mărci celebre. Reține: mâncarea trebuie să ți-o prepari în casă! Altfel vei avea probleme din cauza „optimizărilor” făcute de dragul profitului.
- Îți place să călătorești? Și mie, doar că eu evit „agentul de mijloc”. Nu folosesc agenții de turism, nu folosesc lanțuri hoteliere celebre decât foarte rar și evit intermediarii de tipul Booking, Airbnb sau alte prostii. Chiar dacă uneori utilizez booking, după ce am rezervat o dată păstrez telefonul proprietarului și rezerv direct. Rețineți: al proprietarului, nu al proprietății. Un hotel îți va da întotdeauna un preț mai mare ție decât unei agenții, dar direct, de la proprietar, vei lua întotdeauna camere mai bune(funcționează și în cazul marilor lanțuri deoarece majoritatea hotelurilor plătesc pentru utilizarea mărcii!). În plus, banii vor ajunge direct la proprietar, ocolind „sistemul”!
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: