Cum sa faci bani fara sa fii angajat? 6 stâlpi ai eliberării tale financiare
A venit în sfârșit vremea să fac un lucru pe care mi-l doresc de mult timp.
A venit vremea să îți arăt pașii exacți de care ai nevoie pentru a face bani în cu totul alt fel decât ai crezut că se fac banii până acum.
Ştiu că e greu să scapi de programarea socială, de mirajul unei slujbe cu venit sigur, de învăţămintele „binevoitorilor” lipsiţi ei înşişi de rezultate, însă azi ai o şansă de a-ţi schimba stilul de viaţă într-unul la care poate acum doar visezi.
Intrăm într-o nouă economie în care regulile de acum 3-5-10-50 de ani nu se mai aplică.
Rămân principiile universale de succes şi prosperitate şi … atât.
Ne aflăm în vestul sălbatic al unei noi economii pe internet. Dacă ar fi o țară, internetul ar avea a cincea economie a lumii, iar în scurt timp va deveni prima.
Locul tău în această economie care este? Probabil nici nu ştii care e treaba cu vechea economie. Asta nu e problema pentru că nici eu nu ştiu. Nu sunt economist. Sunt doar un om care are o pasiune şi a găsit secretul de a se trezi dimineaţa cu bucuria că ziua îi aparţine în totalitate, face aproape doar ce îi place şi câştigă bani destui din pasiunea lui încât să poată creşte rapid pe toate planurile.
Azi vei afla o parte din povestea mea şi a celor care, la fel ca mine, şi-au descoperit pasiunea şi fac bani din asta nu doar ca să nu mai lucreze niciodată pentru un şef, dar pentru a-şi construi o afacere şi chiar un imperiu online.
Ești la doar 6 pași distanță de a face și tu acest lucru.
Începem?
Foarte mulți oameni care sunt la început în acest domeniu fac 2 greșeli URIAȘE.
1. Vor să sară peste primii pași
2. Încearcă să facă bani online în feluri care doar le toaca timpul, banii, energia și nu aduc rezultate.
Acestea două trebuie rezolvate prima oară.
- Începe cu mintea de începător. Dacă îţi ofer puterea exemplului meu şi îţi spun că vând între 500 şi 1000 de cărţi la o lansare, că am vândut peste 5000 de cărţi în ultimii 2 ani, că am sute de oameni la cursurile mele online şi la evenimentele ce le organizez, că am un sistem care mă ajută să automatizez multe procese şi platformele pe care le folosesc și îmi oferă libertate totală de mişcare, nu ai să înţelegi probabil mare lucru. Şi asta e greşeală pe care o fac mulţi la început de drum. Vor să facă ce face omul cu rezultate ACUM. Dar ce ar trebui să facă un începător e să se uite la ce făcea omul care are rezultate LA ÎNCEPUT.
Logic până acum? Am sa îți spun toți pașii pe care eu și toți cei care fac bani din pasiunea lor i-au făcut LA ÎNCEPUT astfel încât să știi cum să începi.
- E plin internetul deja cu „fă bani pe net”. 95% sunt niște idioțenii. Să dai click-uri pe tot felul de chestii, să completezi formulare sau chiar multe din lucrurile care în unele cazuri ar merge, cum ar fi să ai un blog și să pui reclame pe el cu Google Ads. Acestea sunt lucrurile care îți pierd vremea și te opresc să faci ADEVĂRATELE lucruri care funcționează și îți schimbă viața financiară.
Scopul tău nu e să faci 100 de euro pe internet.
Scopul tău este să ai venituri constante făcând ceea ce te pasionează și să ai un stil de viață nou în care ai timp de tine, de familie și cei dragi, de hobby-urile tale și mai ales ai bani să întreții un nou stil de viață.
Bun. Acum că am lămurit aceste lucruri, hai să vedem care este calea potrivită pentru tine și noul tău stil de viață.
1. Vocație/pasiune/talent
2. Marketing
3. Platformă
4. Audiență
5. Produse și servicii
6. Management
Aceştia sunt cei 6 stâlpi pe care se va baza noua ta viaţă. În noua ta viaţă vei schimba totul – felul în care te trezeşti dimineaţa, felul în care mănânci, felul în care ai grijă de sănătatea ta, felul în care tratezi oamenii din jur, felul în care faci bani şi câţi anume faci, felul în care iubeşti. Cu alte cuvinte, vei avea un nou stil de viaţă.
Hai să disecăm modelul pe care îl am pentru tine şi să vezi că e mult mai uşor decât crezi să începi să faci bani mult mai mulţi într-un mod mult mai plăcut în timp ce te poţi bucura de o nouă viaţă pe toate planurile.
1. Vocație/pasiune/talent
Primul stâlp începe cu un lucru pe care ar trebui să îl învăţăm încă din primii ani de şcoală, însă programarea socială cu părinţii, profesorii, sistemul de învăţământ şi mass-media nu vor oameni de succes, liberi financiar şi care au un stil de viaţă fain. Pentru că aceşti oameni nu vor mai accepta niciodată să fie sclavi obedienţi care să lucreze multe ore pe bani puţini şi să îşi vândă sufletul pentru nimic.
Ceea ce auzi la şcoală e că nu poţi face bani din ce îţi place şi că ai nevoie de o slujbă şi apoi în timpul rămas poţi face ce îţi place.
Asta e cea mai mare minciună care poată fi demontată instant. Care sunt oamenii pe care îi admiri, de la celebrităţi până la oameni de rând care au succes şi îi poţi găsi pe internet? Sunt exact oamenii cei mai pasionaţi, oamenii ce şi-au descoperit talentul şi vocaţia şi le trăiesc din plin. Cei mai bogaţi oameni din lume sunt oamenii care fac cu pasiune ceea ce fac. Citeşte biografiile oamenilor ce au afaceri de succes şi vei găsi acest element comun la toţi.
PASIUNEA. VOCAȚIA. TALENTUL VALORIFICAT.
În vechea educație erai învățat să asculți de autoritate ca să poți executa ordinele în fabrică sau la birou. În noua educație vei învăța că focul tău interior, pasiunea ta, sunt cea mai mare comoară pe care o ai la dispoziție și noul tău stil de viață cu asta începe.
Mentalitatea și atitudinea noastră au fost batjocorite și otrăvite de modele învechite care nu mai sunt de mult modele de succes. Ele încă sunt prezente pentru victimele lor inconștiente. Dacă citești aceste rânduri nu am să permit să mai fii o victimă inconștientă.
Pentru atitudinea și mentalitatea ta îți recomand 2 cărți excelente traduse și în limba română și câteva articole scrise de mine.
– Secretele minții de milionar de Harv. T Eker (pentru rezumat apasă AICI )
Aceste două cărți te vor ajuta să îți vindeci mentalitatea și atitudinea distruse de oameni lipsiți de rezultate care ți-au băgat prostii în cap.
Pe lângă asta, mai îți recomand trei articole scrise de mine exact pe această temă:
- Descoperă-ți vocația și nu mai lucra niciodată pentru alții (click pentru a vedea articolul)
– Te-ai săturat să plângi de sărăcie? (click pentru a vedea articolul)
- Cum sa faci bani din talentele tale innascute ( click pentru a vedea articolul)
Te-ai născut cu o combinaţie de trăsături de personaliatate care te fac o persoană unică. Ai nu unul, ci mai multe talente. Descoperă-le. Apoi antrenează-te şi transformă talentul în abilităţi. Devino foarte bun în acel domeniu de care eşti pasionat. Devino expert. Devino liderul unui trib care are nevoie de tine şi de experienţa şi expertiza ta.
Există un domeniu în care ai putea să străluceşti, să excelezi. Află care e pentru că este comoara ta care îţi va aduce foarte mulţi bani fără ca măcar să te concentrezi pe făcut bani. Banii sunt un efect secundar al acţiunilor tale şi a ceea ce eşti tu ca persoană. Nivelul tău de dezvoltare personală determină câţi bani faci.
Câţi bani faci?
Foarte bine. Acum e timpul să începi să faci de x3, x5, x10 ori mai mulţi.
Acest prim stâlp este extrem de important. Restul devine foarte simplu, doar paşi ce trebuie făcuţi, majoritatea tehnici. Tu află-ţi pasiunea şi talentul şi devino bun în domeniul ce ţi-l alegi. Restul se rezolvă uşor.
2. Marketing
Al doilea pas va face diferenţa între a fi un expert sărac şi unul bogat. Avem oameni care au o pasiune nebună, care sunt chiar foarte buni în ce fac, experţi însă săraci lipiţi. Un profesor univesitar, un om de ştiinţă – tobă de carte, dar cu vântul care le bate în buzunare.
De ce?
Pentru că sunt prea aroganţi în primul rând. Îşi imaginează că dacă sunt experţi în domeniul lor nu e responsabilitatea lor să transmită mesajul lor către lume – să îşi spună povestea, să îşi vândă produsele şi serviciile. Multor experţi le e frică să vândă. Vânzările şi marketing-ul li se par activităţi second hand, însă ce ei nu ştiu e că facem marketing de dimineaţa până seara. Când deschidem gura vindem o idee sau o poveste. Prin comportamentul nostru ne vindem pe noi. Totul este marketing, însă dacă nu ştii cum să faci marketing cel mai probabil îl faci greşit.
Nimeni nu scapă de marketing. Fie că îl practicăm noi, fie că alţii îl practică asupra noastră, dar cel mai des e reciproc. Când înţelegi şi accepţi asta, când începi să înveţi un pic marketing îl îndrăgeşti instant. Îţi dai seama că nu e sperietoare, ci dimpotrivă! – este aliatul tău cel mai de preţ pentru tot restul vieţii.
Marketing-ul te ajută să iei comoara din tine, talentul, vocația și abilitățile și să le prezinți lumii întregi. Prin marketing se scoate comoara din noi la suprafață.
Hai să vedem acum componentele esențiale ale marketing-ului.
a) Nișele și subnișele. Pentru a asigura un succes mare și rapid, tot ce trebuie să faci este să găsești o subnișă profitabilă. Ce înseamnă asta?
Nişele sunt domeniile în care oameni au probleme şi dureri, au visuri, scopuri şi aspiraţii pentru care vor rezolvări şi soluţii. Între ele eşti tu şi expertiza ta, talentul tău, pasiunea ta.
Cu cât e durerea şi problema sau dorinţa mai mare, cu atât oamenii sunt dispuşi să plătească mai repede şi mai mult.
Există 3 nişe în care aproape că nu ai cum să eşuezi.
Sănătate. Iubire. Bani.
Acestea sunt nișe mari și imaginează-ți viața ta sau a oricărui om fără una din ele sau fără toate trei. Ai plăti bani dacă ai știi că poți avea una din cele 3 rezolvate așa cum îți dorești? Eu sunt sigur că da. Orice om ar plăti, doar să existe soluția.
Acum, fiecare din aceste nișe mari se împarte în subnișe. Aici e secretul. Cu cât vorbeşti mai generalizat, cu atât ai şanse mai mici să faci bani. Lumea nu dă bani pe lucruri generalizate. Eu dacă vreau să îmi rezolv o durere de cap, nu mă duc la cineva să îmi povestească despre Hipocrate şi istoria medicinei, ci mă duc la cineva care îmi dă o pastilă de cap şi care apoi îmi spune care e cauza ca să o elimin.
În nişa de sănătate, avem nişa de alimentaţie. În nişa de alimentaţie avem subnișa de alimentaţie vegetariană. Iar în subnișa de alimentaţie vegetariană avem subnișa de alimentaţie vegetariană fără mâncare gătită la foc ce se cheamă raw vegan.
Şi poate te gândeşti cum poţi să faci bani cu asta?
Păi să lăsăm exemplele să vorbească. Există o femeie ce are o pasiune pentru alimentaţia raw vegan. Şi a făcut câţiva din paşii pe care eu îi enumăr aici. A făcut O MICĂ PARTE din paşii pe care eu îi enumăr aici.
Numele ei este Ligia Pop. Mergi pe blog-ul ei şi vezi ce vinde la magazin. Vei vedea cum se fac bani din pasiunea ta pentru alimentaţie raw vegan.
Nu o cunosc personal şi probabil nici ea pe mine. O urmăresc pentru că îmi place subiectul şi ţi-l pot da ca exemplu. Dacă ar aplica tot ce îţi voi spune eu aici probabil ar avea venituri de 10 ori mai mari până la sfârşitul acestui an. Dar e foarte bine ce a făcut până acum. E un exemplu pentru noi toţi despre cum se găseşte o subnișă şi cum se face bani dintr-o pasiune.
Dacă vocația, pasiunea noastră, reprezintă comoara interioară atunci subnișa reprezintă comoara exterioară.
b) Copywriting-ul
Copywriting-ul este o ramură a marketing-ului care ne ajută enorm să ne diferenţiem de concurenţă şi în ochii celui care ne citeşte şi urmăreşte, cel care va plăti pentru ceea ce avem noi de oferit. Copywriting-ul te învaţă să vorbeşti pe limba omului ce vrea soluţii şi rezolvări.
Principalele obiective ale copywrting-ului sunt să găsească cuvintele potrivite pentru titlu pentru început – titlul de carte, titlul de produs, titlul de articol, titlul de e-mail, titlu de blog, titlul de material video.
Oamenii când navighează pe internet prima oară se uită la titlu. Dacă sună interesant poate dau click şi merg mai departe. Dacă nu, ai dispărut din raza lor vizuală. Titlul este cel mai important lucru în tot ceea ce faci pe internet. Chiar şi când îţi inviţi prietenii să se uite la un video haios de pe net, dacă nu ai titlul bun probabil nu se vor uita pentru că au ceva mai important de făcut.
Imaginează-ți cât de important e titlul când vrei ca cineva sa îți cumpere ceva.
Copywriting-ul se ocupă apoi de subtitlu, apoi de conţinut. Beneficiile emoţionale sunt ciocanul şi nicovala unui copywriter. Dacă vreau să am succes pe internet în sensul larg al cuvântului, e foarte important să îi pot explica omului ce anume îi ofer. Dacă îţi spun că te ajut să faci bani poate fi interesant pentru tine. Dacă în schimb ai o familie care îţi reproşează că nu mai petreci timp acasă cu ei, iar eu îţi spun că te voi ajuta să faci bani astfel încât să îţi permiţi să petreci zilnic timp cu familia, ţi-am atras atenţia?
Pun pariu că da!
Asta face un copywriter. Află care sunt nevoile omului și învață să comunice ca un expert atunci când vorbește despre ce are de oferit.
c) Conținutul
Acesta este lucrul principal pe care tu îl ai de oferit online. Conţinutul îl reprezintă articole scrise, mp3 sau video. Conţinutul îl reprezintă produsele tale sau abilităţile şi serviciile tale. Tot ce ai de oferit se numeşte CONŢINUT.
Iar pe internet, conţinutul este regele.
Dacă faci totul perfect dar conținutul tău e slab sau mediocru, vei muri pe internet.
Dacă nu faci nimic altceva decât un conținut extraordinar de bun, vei ajunge bogat și faimos.
Să zicem că vreau sfaturi despre cum să îmi repar relaţia de cuplu care e pe moarte.
Cumpăr două produse diferite: să zicem o carte şi un curs care au un marketing excelent, promit marea cu sarea şi că îmi vor schimba viaţa însă, după ce le cumpăr, văd că ele nu mă ajută foarte mult.
Apoi din întâmplare ajung la o persoană care oferă un pdf gratis despre cum să îmi rezolv problemele în relaţii şi chiar funcţionează. Apoi cumpăr şi o carte care mă ajută să fiu din nou fericit în relaţia mea sau mă ajută să îmi fac altă relaţie mult mai bună.
Voi spune tuturor celor pe care îi cunosc despre acest expert care m-a ajutat. Voi posta despre el pe Facebook şi, dacă am un blog, voi menţiona şi acolo despre el. De asemenea, voi spune că am fost dezamăgit de primii doi experţi care mi-au luat banii dar nu mi-au dat ce au promis.
La fel vor face alte mii de oameni de pe internet.
Ghici ce se întâmplă cu cei care au un marketing beton, dar conţinut slab? Exact! VOR DISPĂREA!
Ce se întâmplă cu cel care are conţinut excelent, care aduce valoare şi schimbă vieţi? VA PROSPERA!
Ideal este să ai conţinut super valoros pe subnișa ta şi un marketing la fel de bun ca şi conţinutul.
Dar conținutul e cel care va face diferența la sfârșit. Se spune că marketing-ul unui produs este ÎNSĂȘI PRODUSUL RESPECTIV. Adică acest conținut. Ai un conținut bun, lumea e a ta.
Gândește-te că tot ce găsești pe internet este conținut – filme, muzică, articole, sfaturi, cărți, oameni care cântă, oameni care dau soluții, oameni care ne distrează. Totul este conținut și conținutul cel mai bun ia premiul de fiecare dată.
Adi Soare a scris pe blog-ul lui câteva articole despre oameni care fac bani pe internet din pasiunea lor. Aparent nu au nimic în comun – un turist, un scriitor, un magician, un pianist, un regizor, un cunoscător de vinuri.
În realitate, au în comun un singur lucru: CONȚINUT EXTRAORDINAR: Cum să faci bani din pasiunea ta cu un conținut foarte bun
d) Traficul
Traficul pe internet este un alt aspect extrem de important pentru succesul tău. Dacă ai făcut paşii de mai sus vei avea trafic, adică oameni care vor veni să îţi vadă conţinutul.
Sursa principală de trafic este Google, iar Google este inteligent pentru că oamenii de la Google sunt inteligenţi.
Google ştie să se uite prin conţinutul tău şi să spună celor care caută pe Google dacă ceea ce oferi e bun pentru ei sau nu.
Conținutul e regele (Content is king) a zis Bill Gates în 1996. A fost un profet pentru că a prevăzut viitorul. Cu cât ai un conținut mai bun, cu atât mai multă lume te va vizita. Punct.
Evident există multe alte surse de trafic:
-
Youtube
– să pui conţinut în locuri care îţi pot trimite vizitatori
– să dai soluţii şi sfaturi pe forum-uri sau alte blog-uri şi să oferi link spre conţinutul tău
– să plăteşti pentru reclamă
– să faci parteneriate şi schimb de link-uri
– şi multe altele despre care discutăm în zilele ce vin
Traficul este pentru afacerea ta online ceea ce este sângele pentru organismul tău – este cel care îţi dă viaţă.
e) Conversia
Mulți începători sar în sus de bucurie când au trafic. Experții știu că traficul e doar primul pas pentru succes.
După ce ai oameni care vin să îți vadă conținutul va trebui să îi convertești.
Din vizitatori, e important să îi convertești în înscriși sau abonați la conținutul tău. Să le iei măcar e-mail-ul și să găsești o modalitate să îi faci să revină atunci când ai conținut nou. Dacă lași vizitatorii să vină și să plece fără să faci nimic, s-ar putea să nu mai revină niciodată. Internetul e mare și atenția pe care o avem e puțină. Dacă nu mi-ai atras atenția, m-ai pierdut. Probabil mâine voi uita de blog-ul tău.
Apoi, după ce te-am convertit din vizitator în înscris, vreau să te convertesc într-un fan. Vreau să îți placă ce îți ofer, să revii cu plăcere ți să recomanzi conținutul meu și altora.
Apoi, după ce ți-am câștigat încrederea, vreau să ducem relația noastră la următorul nivel și vreau să devii clientul meu.
Dacă crezi că merită, după tot conținutul gratuit ce l-ai primit de la mine, poate vei dori conținut pentru care să plătești – un conținut și mai valoros decât cel gratuit.
Apoi, după ce te-am convertit în client vreau să te convertesc în evenghelist.
După ce ți-am oferit maxim de valoare posibil și am contribuit la calitatea vieții tale, vreau să propovăduiești despre conținutul meu tuturor celor pe care îi vei întâlni în această viață.
Mă gândesc câți evengheliști are Harry Potter care a vândut conținut de 15 MILIARDE de dolari. Autoarea, J.K. Rowling, era șomeră și în casă era prea frig așa că scria prin cafenele.
Citește povetestea ei aici: J.K Rowling
Drumul conversiei este următorul:
Vizitator – înscris – fan – client – evanghelist.
Și aici conținutul tău va fi decisiv. Pe cât de bun e el, împreună cu marketing-ul vor decide cât de bine reușești să convertești vizitatorii tăi în categoriile de mai sus.
3. Platforma
Platforma este un cuvânt pretenţios pentru locul unde îţi vei pune conţinutul pe internet.
Conţinutul gratuit şi cel plătit.
Ştiu oameni care fac bani, în România, doar cu un cont de Facebook. Îţi voi povesti despre ei în zilele ce vin.
De asemenea, ştiu oameni care se folosesc de majoritatea platformelor existente.
a) Blog-ul este îmbinarea perfectă între simplitatea folosirii și potențialul de a crește și a face bani pe internet.
Există sute de mii şi milioane de blog-uri care produc bani azi pe internet.
Este uşor de folosit, poţi posta materiale scrise, audio sau video şi poţi începe să pui conţinut de calitate în 5 minute de acum.
Uite aici un material de la prietenul meu Răzvan Stan despre cum să îţi faci un blog GRATUIT chiar acum (și tocmai ți-am dat exemplu de ce înseamnă conținut de calitate):
Cum să îți faci blog gratuit fară să ai nevoie de programator (iar ăsta e exemplu de titlu făcut folosind copywriting. Are în vedere nevoia oamenilor de a face un blog fără cunoștințe tehnice).
Totuși, dacă vrei la modul cel mai serios să faci bani online, îți recomand să investești o sumă minimă pentru a face un blog serios, plătit (costă totul cât o ieșire în club în weekend).
Am 5 lecții pentru tine:
Introducere pentru blog-ul tău
Cum să alegi un nume pentru blog-ul tău
Cum să cumperi domeniu, hosting pentru blog-ul tău
Cum să schimbi aspect-ul blog-ului tău
b) Facebook
Logica e simplă.
Sunt 4 milioane de români la ultima numărare pe Facebook.
Sunt 1 miliard de oameni de pe glob la ultima numărare pe Facebook.
Vrei ca mesajul şi conţinutul tău să ajungă la oameni? Pe Facebook e cel mai uşor să faci lucrul ăsta.
Există o întreagă educaţie gratuită despre marketing-ul pe Facebook. Foloseşte-te de Google şi învaţă să foloseşti Facebook în avantajul tău.
c) Youtube
A fost cumpărat de Google și este al doilea motor de căutare din lume după… Google.
Poți pune conținutul tău video gratuit, poți pune un titlu bun, o descriere și cuvinte cheie și conținutul tău minunat este gata să fie devorat de întreaga planetă.
Persoane geniale care fac O CĂRUȚĂ DE BANI DOAR PRIN YOUTUBE?
Marina Orlova al cărei fan sunt (i-am cumpărat cartea și nu doar ca sunt vizitator – înscris – fan – client, dar acum pentru că îți spun ție despre ea am devenit evanghelistul ei). Este o rusoaică ce arată foarte bine, are doctoratul în lingvistică și a început să pună video-uri gratuite pe Youtube acum 4 ani în care explica într-un mod amuzant, sexy și inteligent înțelesul anumitor cuvinte în limba engleză.
Motto-ul ei este „Inteligența este sexy” și a reușit să facă un brand internațional și acum e milionară: Povestea de succes a Marinei Orlova sau cum să fii milionar ca profesor de lingvistică folosind doar Youtube
De asemenea, tot pe blog-ul lui Adi Soare găsim exemple și pași despre cum se fac bani cu Youtube: http://www.succesdublu.ro/cum-sa-faci-bani-din-pasiunea-ta-devin-graham/
d) Skype
Ce îmi place până acum e că toate uneltele pe care ți le zic pentru conținutul tău minunat sunt GRATUITE. Înțelegi?
NU ÎȚI TREBUIE BANI.
Ce îți trebuie e vocația ta, pasiunea ta, abilitățile tale și un minim de cunoștințe pe care le ai acum de la mine dacă nu le aveai deja.
Fă un conținut extraordinar și vei domina internetul.
Skype este o unealtă gratuită și știu foarte mulți experți care oferă lecții, sfaturi, coaching și chiar terapie psihologică. Îți trebuie căști cu microfon și un cont gratuit la www.skype.com și… gata! – poți face bani oferind clienților consultații, lectți sau coaching, iar ei îți pun banii într-un cont. Nu mai ești limitat de un sediu fizic și de o locație geografică. Ești psiholog din Iași? Nicio problemă! Poți să oferi consultații celor din București prin Skype.
e) E-mail marketing
Dacă ar veni acum hoţii şi ar spune „Îţi luăm tot ce ai scris aici, dar eşti băiat fain aşa că te lăsăm să păstrezi un singur lucru” ştii ce aş alege?
E-mail marketing-ul.
Cum ai ajuns pe articolul ăsta?
Probabil ai primit un e-mail.
Dacă ar fi să am un secret (după cum vezi nu rămân cu prea multe secrete după articolul ăsta) atunci ăsta e.
LISTA DE E-MAIL
Pot să pierd blog-ul. Pot să pierd cont-ul de Facebook. Pot să îmi ardă toate cărţile şi să trebuiască să încep totul de la zero.
Dacă am lista de e-mail cu înscrişii mei, mâine am alt blog cu un nou conţinut de calitate şi alte produse spre care îmi voi redirecţiona cititorii. Armata mea. Tribul meu.
Lista de e-mail este felul în care eu comunic cu tine.
Pentru că este piesa cea mai importantă, o tratez pe măsura importanţei.
Există multe servicii plătite care oferă unelte cu tot ce ai nevoie să faci o listă de e-mail beton.
Eu folosesc www.aweber.com
Sunt cei mai buni din lume.
Punct.
Costa 1 dolar în prima lună, de test. Apoi 19 dolari pe lună și apoi, pe măsură ce lista de e-mail crește, crește și suma plătită.
Dar mai crește ceva.
Cu cât ai lista mai mare, cu atât faci mai mulţi bani pe internet. Este probabil cel mai bine păstrat secret în întreaga lume legat de afacerile online.
Nimic nu se compară cu o listă de e-mail mare, frumoasă şi sănătoasă cu oameni cărora le place conţinutul tău.
Poţi face bani la comandă trimiţând un singur email.
E ca lampa magică a lui Aladin – îi spui dorinţa şi se întâmplă.
Îţi voi spune toate secretele în zilele ce vin.
Azi am prezentat primii 3 stâlpi pentru libertatea ta financiară.
Vreau să ştiu dacă ţi-a plăcut. Lasă-mi un comment şi orice întrebări ai. În măsura timpului şi dacă întrebarea e scurtă şi la obiect, voi răspunde.
Dacă ţi-a aplăcut cu adevărat, atunci dă-i un share pe Facebook sau prietenilor tăi prin e-mail sau orice alt canal de comunicare foloseşti.
Dacă reacţia va fi bună şi conţinutul bine primit, urmează şi partea a 2-a cu ceilalţi 3 stâlpi.
Mulţumesc.
Tu poţi să îmi mulţumeşti făcând bani pe internet şi scăpând de slujba la care îţi vinzi timpul şi viaţa pentru un salar de rahat.
Vreau să te văd o persoană liberă financiar. O personalitate alfa ce schimbă lumea cu vocaţia ei.
Succes,
Pera Novacovici
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal:
Si eu folosesc Aweber 🙂 Sunt total de acord cu tine la capitolul email marketing. E cea mai buna varianta de a tine legatura cu cititorii site-ului tau.