NATIONALSTIRI

De ce trebuie sa verifici bonul cand iesi din hypermarket! Uite ce a patit o bucuresteanca la Carrefour Colentina!

O bucuresteanca a descoperit, total intamplator, ca magazinul Carrefour la care isi face cumparaturile in mod obisnuit este pe punctul de a insela-o cu cateva zeci de lei la o simpla punga cu bananane. Bucuresteanca a descoperit pacaleala la o simpla verificare a bonului de casa.

Redam mai jos intreaaga poveste, asa cum a fost ea relatata pe pagina Mihaelei Moise:

”Sa va spun o poveste,reala!
Ma duc ieri la Carrefour Colentina, unde imi fac cumparaturile de obicei! Imi cumpar,apa ciuperci,castraveti,salata,seminte pt salata, lapte de migdale…chestii de post si de dieta Carmen Fit si niste banane,7 la numar! Ajung la casa, doamna foarte draguta imi da un martisor,ca de,era 1 Martie, ii dau un calificativ smiley face si pun cumparaturile in sacosa „maieu mare”?!
Nu ma uit niciodata pe bon, dar cum o asteptam pe verisoara mea Alexe Nela sa isi achite cumparaturile, vad ca bananele mele,7 la numar, costau 46,63 lei! Zic, bai frate, ale dracu banane ce s-au scumpit?! Cum ma imprietenisem cu dna de la casa, ca de mi-a dat un martisor din partea minunatei companii, o intreb:
-„Dna, dar asa scumpe sunt bananele? 46,63 lei , 7 banane?
-Cum asa mult?”, zice ea si ia bonul sa se uite
-„E o gresala, mergeti la casa centrala sa va dea banii inapoi”
Ii multumesc si ma duc la casa centrala!
Acolo, doua domnisoare, una ocupata cu clientii, cealalta cu telefonul…vorbea despre primavara! Imi astept randul sau „bagarea in seama”, in sfarsit termina conversatia, se uita la mine, nu ma saluta, ii arat ce s-a intamplat, nu spune nimic, imi ia bonul si bananele, da un telefon, vine alta doamna, cantareste bananele, care erau deja cantarite corect, (de parca nu se vedea ca nu sunt 7 kg,ci 7 banane), ma baga in seama intr-un final si ma intreaba:
-„A batut de 7 ori bananele?”
Ii raspun ca nu, ca doar eram langa casiera cand le-a marcat!
Imi da banii inapoi, toti 43,63 lei si imi cere inapoi 6,73 lei, pretul corect! Isi ia din banii care inca erau pe ghiseu si gata! Pauza! Eu ma uitam nedumerita, ca asteptam ceva scuze sau o explicatie si zic;
„-Dar ce s-a intamplat? Nu imi explicati?”
Ea, suparata,(tot ea suparata) zice:
-„Nu stiu! A batut gresit!”
Bai, femeia de la casa, chiar a scanat o data bananele, ok, admitem si ca le-a batut de 7 ori, dar ca si client, astepti niste scuze! Revin si o intreb:
-„Ok,dar scuze cine isi cere?”
Vai, ce s-a suparat si incepe sa tipe, probabil,iritata ca munceste de 1Martie:
-„Va rog sa nu ma jigniti!!! Nu ma jigniti!”
Ma uit siderata la verisoara mea, ma uit iar ca casiera casei centrale si zic:
-„Doamna/dsoara nu v-am jignit, am intrebat cine isi cere scuze?! Daca nu ma uitam pe bon, imi luati 50 lei pe 7 banane in loc de 6 lei!!! Da ce le-am comandat direct din bananierul din Panama?”
Doamna imi spune pe acelasi ton ca daca nu imi convine, pot sa sun la protectia consumatorului!!!
Am plecat indignata, cu gandul ca mamaie cu pensia ei mizera si fara ochelari nu isi poate permite bananele astea la Carrefour Colentina!!!
Concluzia: uitati-va pe bon si nu asteptati respect de la angajatii uneia dintre cele mai mari companii de hipermarket-uri din lume!

RUSINE Carrefour Romania (Colentina)

SHARE SA INVETE TOATA LUMEA SA SE UITE PE BON!!”, a scris bucuresteanca pe pagina personala de facebook.

Situatia a avut un final fericit, insa ce se intampla daca nu se uita peste bonul de casa?

Sursa: bucurestiul.ro

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Redacția

contact: [email protected]

4 comentarii la „De ce trebuie sa verifici bonul cand iesi din hypermarket! Uite ce a patit o bucuresteanca la Carrefour Colentina!

  • Astai rezulatul unei "erori " de bun simt insa eu am rezultatul unei reorient de soft la Auchan. Am cumparat ceva, am cantarit, am lipit eticheta cu pretul (cod de bare), am mers la casa , s-a scanat si surpriza. Pretul mult mai mare pe bon fata de pretul de pe eticheta. Atentie, nu introdus manual si scanat.

    Răspunde
  • salut greseli se mai intampla ,dar nici clienti nu sunt civilizati,cumapara ceva isi dau seama ca nu au bani le arunca pe unde apuca ,mananca prin magazin sau mai si fura cateodata ,de intreaba de niste produse care sunt langa ei, una peste alta este vorba de civilizatie cum te cumporti in magazin asa esti si servit ,asta nu o sa invatam niciodata, sa fii politicos cu clientul nu inseamna ca esti sclavul lui sau bataia lui de joc,

    Răspunde
  • salut greseli se mai intampla ,dar nici clienti nu sunt civilizati,cumapara ceva isi dau seama ca nu au bani le arunca pe unde apuca ,mananca prin magazin sau mai si fura cateodata ,de intreaba de niste produse care sunt langa ei, una peste alta este vorba de civilizatie cum te cumporti in magazin asa esti si servit ,asta nu o sa invatam niciodata, sa fii politicos cu clientul nu inseamna ca esti sclavul lui sau bataia lui de joc,

    Răspunde
  • Astai rezulatul unei "erori " de bun simt insa eu am rezultatul unei reorient de soft la Auchan. Am cumparat ceva, am cantarit, am lipit eticheta cu pretul (cod de bare), am mers la casa , s-a scanat si surpriza. Pretul mult mai mare pe bon fata de pretul de pe eticheta. Atentie, nu introdus manual si scanat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.