Drept la replica Kaufland
Stimate doamne, / Stimați domni,
vă scriem în legătură cu articolul intitulat „REVOLTATOR: Kaufland
îi trage în piept pe români cu reducerea TVA! – FOTO” publicat pe website-
ul www.nationalisti.ro, la următorul link
https://test1.nationalisti.ro/2016/01/revoltator-kaufland-ii-trage-in-piept-pe-
romani-cu-reducerea-tva-foto/, miercuri, 6 ianuarie 2016, ora 19.47. În
cuprinsul acestui articol se insinuează, în mod defăimător, faptul că, în
contextul scăderii cotei standard de TVA de la 24% la 20%, clienții
Kaufland ar fi înselați prin neaplicarea reducerii de 3,2% față de prețurile
inițiale.
Pe această cale, dorim să vă solicităm un drept la replică referitor la
cele prezentate în articolul publicat pe site-ul dumneavoastră. Prin urmare,
considerăm necesare următoarele clarificări:
În primul rând, compania Kaufland România a dorit să ofere clienților
cele mai avantajoase prețuri astfel încât coșul de cumpărături pentru
sărbătorile de iarnă să fie mai ieftin, reducând în avans, din data de
16.12.2015, prețurile de vânzare conform cu reducerea TVA (de la 24% la
20%), ce a intrat în vigoare de la 1 ianuarie 2016. Au fost reduse prețurile
pentru următoarele categorii de produse: detergenți, produse de curățat,
produse cosmetice, băuturi alcoolice și produse nealimentare, cu excepția
țigărilor și a produselor din tutun. Clienții au fost informați despre această
reducere prin intermediul următoarelor canale: ziarul Kaufland, site-ul
companiei www.kaufland.ro, pagina de Facebook a companiei și, în special,
prin semnalizarea la raft a reducerii de 3,2% față de prețurile inițiale prin
intermediul unei etichete albastre.
În al doilea rând, în cazul colajului de fotografii, publicat de un
utilizator al rețelei de socializare Facebook și propagat în mediul online,
dorim să menționăm că naveta pliabilă a beneficiat de reducere de preţ în
avans, încă din data de 16 decembrie, de la 14,99 lei la 14.50 lei, conform
informării disponibile pe site-ul nostru: http://kauf.land/B7j. De aceea este
corect ca în 28 decembrie 2015 şi 03 ianuarie 2016 preţul să rămână acelaşi.
O comparaţie poate fi făcută între 15.12.2015 (ultima zi înainte de reduceri)
şi 16.12.2015 (prima zi de reduceri în avans). În primul exemplu, nefolosirea
etichetei corespunzătoare de semnalizare a preţului redus în avans a condus
la această confuzie.
În final, dorim să vă asigurăm pe dumneavoastră și pe clienți de
întreaga corectitudine și transparență în procesul de comercializare a
produselor. Astfel, în cazul în care clienții ne semnalează eventuale erori, la
Case sau la Biroul de Informații, aceștia pot beneficia, fără excepție, de
garanțiile și serviciile noastre. Informații complete despre acestea pot fi
accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot
apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în
intervalul orar 08.00 – 19.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.
În scopul unei prezentări obiective a situației descrise în articolul
dumneavoastră și a informării corecte a consumatorilor, vă solicităm
actualizarea articolului publicat cu poziția Kaufland pentru clarificarea celor
prezentate în articolul menționat mai sus.
Totodată, vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare
referitoare la cele expuse mai sus și dorim să vă asigurăm de transparența și
de eforturile companiei Kaufland de a veni în întâmpinarea nevoilor
clienților noștri.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: