NOUTATISOCIETATE

Inspectorii OPC, refuzati si ei la Kaufland in Odorheiu Secuiesc pentru ca au vorbit in limba romana

Lucrurile par sa scape de sub control la Odorheiu Secuiesc unde un roman nu a fost servit la Kaufland pentru ca nu vorbea maghiara, iar imaginile cu incidentul au devenit virale pe retelele de socializare.

Astazi, comisarii OPC Brasov au mers la Kaufland Odorheiu Secuiesc si au incercat si ei sa cumpere produse vorbind in limba romana, insa ar fi fost refuzati. Magazinul a fost amendat vineri cu suma de 10.000 de lei, dupa ce inspectorii au avut parte de acelasi tratament ca in clipul de joi.

Comisarul-sef regional Sorin Susanu, a declarat pentru NewsBV ca, in 2015, Kaufland Odorheiu Secuiesc a mai fost amendat cu 5.000 de lei, pentru ca toate reclamele si pliantele erau exclusiv in limba maghiara, lucru discriminatoriu pentru consumatorii romani.

Susanu a precizat ca sunt foarte multe probleme in zona din cauza discriminarii romanilor in zona. Chiar si OJPC Harghita a avut probleme, pentru ca autoritatile locale i-au solicitat sa dea jos de pe fatada sediului institutiei stema Romaniei.

Sorin Susanu, sef ANPC Brasov confirma cele petrecute in aceasta dimineata la Kaufland.

Comisariatul Regional Brasov al ANPC s-a autosesizat in urma aparitiei pe retelele de socializare a unui filmulet postat de un barbat din Cluj care sustine ca a fost refuzat de o vanzatoare la Odorheiu Secuiesc, pentru ca nu vorbea limba maghiara.

„Cu privire la cazul care a avut loc în Odorheiu Secuiesc, în data de 31 august 2017, compania Kaufland România transmite următoarele precizări:

Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc.

Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigație și vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidențiale, deoarece țin de relația angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viața privată.

În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigații, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.

Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9.37 și apoi a treia oară la ora 9.47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare.
Autorul filmului a omis să precizeze ca filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră.

Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern„, se arata intr-un comunicat transmis de reprezentatnii Kaufland Romania. – Sursa: Opinia Timisoarei

VEZI SI: Scandalul anti-romanesc de la Kaufland capătă proporții enorme! Cine s-a dus la hipermarket AZI și a fost TRATAT in acelasi mod

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Redacția

contact: [email protected]

Lasă un răspuns

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.