Kaufland a fost AMENDAT pentru comercializarea de mărfuri STRICATE
Un magazin Kaufland din București a fost amendat cu 45.000 de lei pentru nereguli descoperite la vânzarea de pește de către comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), informează un comunicat de presă.
Echipele de control au descoperit mai multe nereguli: comercializarea a diverse sortimente de peste cu modificări organoleptice de aspect, culoare şi consistență; comercializarea unor fructe depreciate, cu mucegai; informare incorectă pe eticheta de produs față de cea de la raft, comercializarea unor produse cu ambalaj; comercializarea unor castraveți murați, având în lista de ingrediente menționat oţet,fără alte informații privind natura acestuia; deficiențe de informare a unor produse pe baza de grăsimi vegetale, prezentate ca fiind lactate.
Din aceste motive, magazinul a fost amendat cu 45.000 lei şi au fost oprite definitiv de la comercializare peste 600 de kilograme de produse alimentare, în valoare de 33.000 de lei.
Reamintim că rețeaua Kaufland s-a angajat într-o campanie de susținere a ideologiei LGBT, susținând că acești oameni ar fi cumva discriminați în societate. Ocupată cu propaganda, compania a „uitat” să nu discrimineze clienții.
Recent, ANPC a amendat drastic și un magazin Carrefour pentru practici incorecte față de clienții săi.
Comisarii ANPC au extins controlul la operatorul economic SC Elixir CD SRL, cu sediul în satul Urleta din judeţul Prahova, unul dintre furnizorii de peşte ai lanţului de magazine, care a mai fost verificat şi sancţionat şi în urmă cu trei ani, şi chiar acum câteva luni.
„Din nou, comisarii ANPC au constatat abateri importante la sediul acestuia, fapt pentru care, din cauza abaterilor repetate, au propus chiar închiderea unităţii pentru o perioadă de la 6 la 12 luni.
În afara acestei măsuri, au mai fost aplicate următoarele sancţiuni: amenzi contravenţionale în valoare totală de 15.000 lei, oprirea definitivă de la comercializare a peste 100 de kilograme de produse alimentare neconforme, oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficienţelor”, se arată în comunicat.
Preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, a afirmat că marii retaileri trebuie să verifice furnizorii pe care îi au.
„Aşa cum am mai spus, indiferent de dimensiunea operatorului economic, acesta trebuie să înţeleagă că, înaintea profitului, trebuie să respecte drepturile consumatorilor. Trist este că unele dintre discuţiile purtate, în urma sancţiunilor applicate, rămân fără ecou. Recomandam, în urmă cu câţiva ani, ca fiecare dintre marii retaileri să îşi verifice furnizorii înainte de a îi lista la raft. Iată că lucrurile, în unele dintre situaţii, nu se schimbă şi, din nou, suntem nevoiţi să luăm măsuri ferme. Poate de data aceasta vom fi luaţi în serios”, a declarat Horia Constantinescu.
Deficienţele găsite la firma din Prahova au fost următoarele: folosirea unei camere de gheaţă improprie, cu paviment neigienizat, masină de gheaţă neigienizată, recipient de colectare a gheţii cu zone sparte, cu zone cu rugină, cabluri electrice expuse; folosirea unor camere de frig (congelatoare) pentru depozitarea produselor alimentare de pescărie congelate neigienizate, cu resturi provenite de la peşte congelat, ambalaje, praf, acumulari masive de impurităţi; utilizarea unor sisteme de răcire în toată unitatea cu ventilatoarele neigienizate, cu acumulări de praf; folosirea unei camere de igienizare a navetelor improprie, cu pereți, tavan şi paviment neigienizați, cu zone cu vopsea exfoliată şi rugin; depozitarea unor produse din peste, congelate, fără elemente de identificare.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: