NATIONALSTIRI

Kaufland, parteneriat cu un ONG pro homosexualitate, pentru a promova LUNA DIVERSITĂȚII. ONG-ul partener al Kaufland este condus de un individ acuzat că-și obliga fetița de 4 ani să vadă bărbați dezbrăcați

Retailerul german Kaufland a anunțat că luna iunie va fi dedicată promovării „diversității”, un eufemism pentru ideologia LGBT.

Într-un afiș publicat pe siteul oficial al companiei, dar și pe rețelele de socializare, Kaufland susține că „Împreună sărbătorim luna diversității”.

Pe siteul oficial, se afirmă că „dorința de a atinge performanța și de a face în fiecare zi lucruri cât mai bune în cadrul companiei ne motivează permanent, pe fiecare dintre noi, indiferent de mediul social din care provenim, de orientarea religioasă sau cea sexuală, de origine, sex sau vârstă”.

Partenerul Kaufland pentru această campanie este „Romanian Diversity Chamber of Commerce”, un ONG pro-LGBT. Kaufland „uită” să menționeze acest lucru în descrierea campaniei, dar vorbește despre „egalitatea de gen la toate nivelurile”.

În schimb, Kaufland camuflează intențiile LGBT prin refererire la „incluziunea persoanelor cu dizabilități” sau „acceptarea și respectarea diferențelor culturale”.

„Romanian Diversity Chamber of Commerce” este condus de avocatul Perry Zizzi, cel care a stârnit un scandal monstru acum aproape nouă ani și are o istorie legată numai de activismul LGBT, nicidecum de protejarea persoanelor cu dizabilități.

Șeful „Romanian Diversity Chamber of Commerce”, Zizzi Perry și partenerul său, Lestat Monroe – și el membru al ONG-ului – au fost acuzați că abuzează copila de 4 ani pe care primul o adoptase legal, aducând-o în vestiarul bărbaților de la o piscină din București, după cum scria Click.

Ca totul să fie și mai grav, tot publicația Click susținea că hotelul respectiv le-a oferit posibilitatea de a-și schimba copilul în mod privat, dar aceștia au preferat s-o ducă în vestiarul bărbaților, stârnind reacții dezaprobatoare din partea celorlalți.

Interesant este că deși face caz de non-discriminare, compania germană Kaufland a practicat una dintre cele mai atroce politici în timpul crizei medicale.

Astfel, în magazinul din Târgoviște, Kaufland a instalat un gard de sârmă pentru a-i separa pe vaccinați de nevaccinați. Asociația Pro-Consumatori, cu o experiență de 30 de ani în domeniul protecției consumatorilor, a îndemnat la boicotul Kaufland.

În trecut, Kaufland a fost ținta protestelor după ce s-a aflat că finanțează programe pentru copii, care-i învăța pe micuți ideologia de gen (gender), după cum relata Info Brașov.

Kaufland are același proprietar ca și Lidl și în afară de Germania, mai are magazine doar în Estul Europei.

R3Media

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Redacția

contact: [email protected]

Lasă un răspuns

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.