Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani a făcut scurtcircuit în timpul testelor
Autoritatea pentru Reformă Feroviară a adus cu entuziasm în atenție achiziționarea unui nou tren electric pentru România, după o perioadă de 20 de ani.
Garnitura, produsă în Polonia de către Alstom, a ajuns în București pe 4 decembrie și a fost supusă unor teste riguroase înainte de a începe operațiunile pe ruta Brașov – București – Constanța.
Cu toate acestea, testele la Făurei au întâmpinat dificultăți neașteptate, după doar 10 secunde de la începerea lor.
Un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului a pus întrerupere probele, determinând Autoritatea pentru Reformă Feroviară să inițieze o anchetă pentru a identifica cauza acestei defecțiuni.
„Nu a fost un incendiu! Este vorba despre un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului, în timpul testelor de pe calea ferată. Se desfășoară investigații pentru a înțelege cum și de ce s-a întâmplat.
Cert este că trebuie să înlocuim instalația, iar o nouă componentă va fi furnizată din Polonia după sărbători. Trenul se află acum în depoul Grivița și nu prezintă alte probleme”, a declarat directorul Autorității pentru Reforma Feroviară, conform euronews.ro.
Cu excepția incidentului cu scurtcircuitul, autoritățile asigură că trenul nu prezintă alte probleme tehnice majore. Proiectat să atingă viteze de 160 km/h pe anumite segmente de cale ferată, noul tren electric ar aduce un avans semnificativ în modernizarea rețelei feroviare din România.
Conform contractului încheiat, se prevede și achiziționarea a încă 37 de rame electrice pentru extinderea serviciilor de transport feroviar.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: