NATIONALNOUTATISTIRI

S-A LANSAT PRIMUL LANT DE SUPERMARKETURI 100% ROMANESTI! ARE PRETURI MAI MICI DECAT CARREFOUR SAU LIDL!

Trei antreprenori români din judeţul Dolj, cu afaceri în distribuţía de produse alimentare şi nealimentare, au început să îşi dezvolte propriul lanţ de magazine tip cash and carry, după ce şi-au încercat forţele cu un supermarket. Pe termen lung, sunt cu ochii inclusiv pe Bucureşti.

Oamenii de afaceri Claudiu şi Ionel Zglobiu şi Marius Mierlă din Craiova pun bazele primului lanţ de magazine tip cash&carry dezvoltat de investitori români independenţi. Cei trei, care au dezvoltat începând din 1989 compania de distribuţie de bunuri de larg consum Exflor, un business de 25 de milioane de euro anual (în 2015), au deschis săptămâna trecută, la Târgu Jiu, al doilea magazin propriu şi se pregătesc de o nouă inaugurare peste aproximativ o lună, în Craiova. Aceasta după ce antreprenorii au testat primul format de magazin, un supermarket de 450 de metri pătraţi din Craiova, încă din 2006. „Noi ne-a orientat de mult către acest tip de magazin (tip cash&carry n.red) Am stabilit de mult această direcţie întrucât se creează o sinergie cu activitatea de distribuţie”, a explicat pentru ECONOMICA.NET Marius Mierlă, directorul companiei, potrivit căruia noua unitate are o suprafaţă de 2.700 de metri pătraţi, iar cel ce se va deschide luna viitoare în Craiova va avea 2.100 de metri pătraţi.

Model cash&carry românesc
În ceea ce priveşte modelul propus de antreprenorii craioveni, magazinul Exflor din Târgu Jiu”nu are competiţie”, după cum spune managerul Mierlă. Unitatea comercializează aproximativ 8.000 de produse alimentare ambalate şi nealimentare, cosmetice, detergenţi, chiar scule şi unelte, majoritatea de provenienţă locală, iar marfa este aşezată pe paleţi pentru a diminua spaţiul necesar şi a reduce costurile cu manipularea ei. Unitatea are 50 de angajaţi. „Magazinul are un specific aparte faţă de piaţa pe care activăm. Marfa se vinde pe paleţi, adică pe un fel de rafturi mari de depozitare, ceea ce ne permite să reducem costurile cu angajaţii şi cu manipularea. Este mai degrabă un depozit inspirat din nevoia de business, iar cumpărăturile se pot face foarte rapid, având patru case”, explică Mierlă potrivit căruia principalul atu al magazinelor Exflor este preţul de discounter. „Noi suntem distribuitori şi de aceea putem oferi preţuri de discounter. La noi nu este nevoie de card de client (pentru a putea cumpăra) şi ne adresăm mai mult persoanelor fizice”, mai spune managerul care estimează pentru noul magazin rulaje de 25-30 de milioane de euro pe zi.

„În cazul supermarketului, unde avem şi carmangerie şi proaspete, este mult mai dificil să optimizezi costurile”, mai explică Mierlă, potrivit căruia este destul de dificil să lucrezi cu producători locali pentru că „onorează foarte greu comenzile, nu au coduri de bare şi nu au marfă suficientă”. (sursa)

VEZI SI: NU MAI CUMPARATI DIN KAUFLAND! AFLA CUM ESTI TEPUIT IN CEL MAI ORDINAR MOD – MATERIAL VIDEO

VEZI SI: Topul celor mai TOXICE iaurturi din supermarket-uri. Iată mizeria ce se ascunde în ele și pe care o dai copilului tău

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Redacția

contact: [email protected]

Lasă un răspuns

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.