Sclavul Israelului – George Simion face deja lobby pentru afacerile evreiești
În curând România, cu Simion la guvernare, va cumpăra și distrugătoare produse de General Dynamics.
Pagina oficială a AUR a publicat pe 6 septembrie a.c. Într-o interpelare, către ministrul Economiei, Ștefan Oprea, președintele AUR vrea clarificări privind ratarea unui mare contract prin care Bulgaria ar fi cumpărat blindate Piranha V de sute de milioane de euro, produse de o companie română în parteneriat cu americanii de la General Dynamics (detalii aici).
Pe 1 septembrie a.c., Departamentul de Stat al SUA a anunțat Congresul că a dat undă verde vânzării către Bulgaria a 183 de vehicule blindate Stryker produse de firma cu capital majoritar evreiesc General Dynamics.
Sclavul Israelului, George Simion se răstește la români în loc să ia la întrebări compania multinațională General Dynamics pentru țeapa dată României. Evreii de la sucursala europeană a General Dynamics (GDELS), au păcălit România să producă în parteneriat și să-și cumpere blindatele Piranha V.
Vehiculul de luptă pentru infanterie Piranha V (IFV) este varianta a cincea generație a familiei de vehicule Mowag Piranha. A fost proiectat de General Dynamics European Land Systems – Mowag GmbH. Piranha V, echipat cu UT30 MK 2 israelian produs de firma israeliană ELBIT System. Naivii de români au crezut că G.D. le va furniza toate contractele de blindate din zonă. Dar vehiculele Stryker sunt produse de General Dynamics Land Systems-Canada (GDLS-C) pentru armata Statelor Unite într-o fabrică din London, Ontario.
Armata Română a semnat pe circa 900 de milioane de euro un contract cadru cu General Dynamics European Land Systems (GDELS) pentru 227 de mașini de luptă Piranha V.
Scurt istoric al firmei evreiești General Dynamics, producătoare de blindate Piranha V și Stryker dar și de avioane F 16
General Dynamics își are originea în compania Holland Torpedo Boat a lui John Philip Holland. În 1899, evreul Isaac Leopold Rice a cumpărat compania din Olanda și a redenumit-o Electric Boat Company. Electric Boat a fost responsabil pentru dezvoltarea primelor submarine moderne ale Marinei SUA, care au fost achiziționate de Marina în 1900.
În anul 1959, evreul americanizat Henry Crown (numele de naștere: Henry Krinsky, fiul unor imigranți evrei din Lituania) a devenit cel mai mare acționar al companiei General Dynamics și și-a fuzionat propria firmă Material Service Corporation cu General Dynamics. Crown a rămas cel mai mare acționar al companiei până la moartea sa în 1990.
În 1995, General Dynamics a achiziționat șantierul naval privat Bath Iron Works din Bath, Maine, pentru 300 de milioane de dolari, diversificându-și portofoliul de construcții navale pentru a include nave de suprafață ale Marinei SUA, cum ar fi distrugătoarele cu rachete ghidate.[19] În 1998, compania a achiziționat NASSCO, fosta National Steel and Shipbuilding Company, pentru 415 milioane USD. Șantierul naval din San Diego produce nave auxiliare și de sprijin ale Marinei SUA, precum și nave comerciale care sunt eligibile pentru a avea pavilion american în conformitate cu Legea Jones.
GD a cedat producția de avioane Fort Worth către Lockheed în martie 1993 (o unitate de producție de electronice din apropiere a fost vândută separat israelianului). Elbit Systems, marcând intrarea acelei companii pe piața americană), și divizia de sisteme spațiale a lui Martin Marietta în 1994.
Acum este un furnizor major de vehicule blindate de toate tipurile, inclusiv M1 Abrams, LAV 25, Stryker și o mare varietate de vehicule bazate pe aceste șasiuri.
La 19 august 2008, GD a fost de acord să plătească 4 milioane de dolari pentru a soluționa un proces intentat de guvernul SUA în care susținea că o unitate GD a facturat în mod fraudulos guvernului piesele fabricate defectuoase utilizate în avioanele și submarinele militare americane. SUA au susținut că GD a fabricat defectuos sau nu a testat piesele utilizate în aeronavele militare americane din septembrie 2001 până în august 2003.
YF-16 de la GD a zburat pentru prima dată în ianuarie 1974 și s-a dovedit a avea performanțe puțin mai bune decât YF-17 în testele cap la cap. A intrat în producție ca F-16 în ianuarie 1975, cu o comandă inițială de 650 de avioane și o comandă totală de 1.388. F-16 a câștigat și contracte la nivel mondial, învingându-l pe F-17 și în competiția străină. GD a construit o fabrică de producție de avioane în Fort Worth, Texas. Comenzile de F-16 au totalizat în cele din urmă peste 4.600 avioane, făcându-l cel mai mare și cel mai de succes program al companiei.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal: