Vezi aici ce a patit un clinet TELEKOM!
Sunt client Telekom (fost Cosmote) de 7-8 ani, cu abonament. Ultimul meu contract a fost un abonament de 31€ (redus la 15€, că așa era oferta). Ca și client am fost super fair-play, fără restanțe etc.
În iunie îmi expira abonamentul și am vrut să îl reînnoiesc și să achiziționez un smartphone. Am intrat pe site, am ales prelungirea și telefonul și am ales să ridic telefonul din magazin. A doua zi am fost sunat de un reprezentant al lor care mi-a spus că trebuie să anuleze comanda din cauza unor probleme în sistem și că nu au acces la stocuri și nu se poate face ridicarea din magazin și mi-a sugerat să replasez comanda cu livrare prin curier.
Așa am făcut. Am replasat comanda, am plătit telefonul cu cardul (2.569 lei) și am așteptat. Am pus la ridicare colet soția în ideea în care curierul vine până în ora 16 și eu nu pot răspunde la telefon și nu mă pot întâlni cu el. A doua zi mă sună din nou reprezentanții și îmi spun că trebuie să anuleze din nou comanda pentru că nu m-am trecut pe mine la ridicarea coletului și că potrivit procedurilor lor nu îl pot trimite. Le-am explicat situația și mi-au spus că degeaba, comanda trebuie anulată.
Asta se întâmpla vineri. De atunci le-am trimis un mail tot vineri în care le explicam situația și am fost contactat abia azi când răspunsul a fost același. Banii încă nu i-am recuperat. Aștept.
Le-am reproșat că odată plătit, telefonul ar fi trebuit trimis și totul era ok. Nu am primit nici măcar un feedback pozitiv, oamenii având o placă pe care o repetau la nesfârșit. Pur și simplu am simțit că nu au avut nicio intenție să încerce să rezolve situația și am simțit un miserupism maxim. Sunt aproape convins că poveștile astea nu pleacă din call-center pe mai departe și de asta aș vrea să le semnalez mai departe.
SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:
ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!
DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:
sau prin PayPal:
ATENTIE:
TELEKOM ROMANIA FACE CONTRACTE ILEGALE PE CARE NU SI LE ONOREAZA.
Va voi povesti ce am patit eu intro zona rurala, in urma instalarii serviciilor Telekom Romania.
Sa incepem cu inceputul.
Pe data de 10 Iunie 2014 am facut o cerere catre Telekom Romania de instalare a serviciilor de telefonie fixa, internet si televiziunie.
La data respectiva am fost informat ca nu exista infrastructura tehnica pentru a adauga noi abonati.
Dupa 1 an de zile, pe data de 7 Iunie 2015, am sunat la Telekom Romania, si in urma catorva conversatii cu niste agenti care habar nu au pe ce lume traiesc, am fost contactat de un manager Telekom.
O saptamana mai tarziu, pe 15 Iunie 2015, aveam toate serviciile instalate.
Pe data de 17 Iunie 'cineva' a facut o cerere de downgrade a serviciilor de internet, la viteza minima. (nici in ziua de azi nu se stie cine)
Am facut cerere de upgrade, s-a rezolvat.
1 luna mai tarziu, telekom romania imi blocheaza accesul la servicii, pe motiv ca factura mea a ajuns la aproximativ 500 ron, desi nu este scadenta.
Mentionez ca prima factura de servicii a fost achitata integral si la timp, deci nu aveau niciun motiv sa ma considere client rau platnic.
Astazi sun la Telekom, si aflu ca 'eu am cerut suspendarea serviciilor'.
Ii explic duduii de la Telekom ca nu eu am solicitat acest lucru si primesc urmatorul raspuns: 'aaa, da, aveti dreptate, noi am suspendat pentru ca ati depasit traficul'.
O informez pe duduie ca motivul pentru care am facut un abonament este sa am acces la servicii cat si cand am nevoie, si ca in contract nu se specifica limitarea la 500 RON.
Ea imi spune ca nu are ce sa imi faca si ca asta este procedura.
Mi-a repetat de fix 7 ori ca ea e pusa acolo doar sa imi explice ca aia e procedura si ca pot sa fac eu ce vreau, ca asta nu se va schimba.
In momentul in care am solicitat sa vorbesc cu un manager, am fost pus pe mute si 45 de secunde mai tarziu, apelul s-a inchis, pe neasteptate.
Drept urmare, eu inca nu am servicii.
Mentionez ca mai detin abonamente telekom pe numele meu in alte 3 locatii si intampin aceleasi probleme din cand in cand.
Voua vi se pare ca acest operator ofera servicii???
Am vrut si eu sa-mi fac un abonament la Telekom ( Cluj ,Pl. b-dul 21 Dec.) si doi angajati se tot intrebau unul pe altul cum sa completeze contractul respectiv si dupa 38 de minute am renuntat . Incredibil.